آزادی ۶۵ زندانی در قم

۶۵ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی قم آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آزادی ۶۵ زندانی در قم
شناسه : 40820 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، ۶۵ نفر از زندانیان استان قم با حضور رئیس‌کل دادگستری و مسئولان دیگر استانی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی قم آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در این خصوص، بیان داشت: در بازدیدی که از زندان‌های قم انجام شد، مقدمات اعطای مرخصی پایان حبس ۶۵ نفر از زندانیان فراهم و این افراد از زندان آزاد شدند.

رئیس‌کل دادگستری قم ادامه داد: این زندانیان از کسانی بودند که مرتکب جرائم سبکی شده بودند که با تأیید حُسن اخلاق آنها، با ارفاق قانونی مرخصی پایان حبس، چند ماه زودتر از اتمام حبس‌شان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: افرادی که مرتکب سرقت و جرائم سنگین شده‌اند، از این ارفاقات بهره‌ای نمی‌برند چراکه آزادی آنان مضرر آرامش جامعه است.

مظفری در خصوص وضعیت زندان‌های قم بیان داشت: در بازدید هایی که از زندان‌های قم مکرراً انجام شده است تمام اصول و حق زندانیان با مدیریت خیلی خوبی رعایت می‌شود و درکوتاه ترین زمان ممکن، درخواست زندانیان رسیدگی و بابت تکریمی که از زندانیان می‌شود، باید از مدیران زندان تقدیر کرد.

وی در خصوص واکسیناسیون زندانیان نیز افزود: واکسیناسیون زندانیان مطابق دستورالعمل‌های مربوطه در زمان مشخص انجام شد و مشکلی از نظر کنترل بیماری کرونا در زندان‌های استان وجود ندارد.

در پایان، رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان و قاضی ناظر زندان به صورت چهره به چهره با زندانیان بند نسوان و بندهای مردان دیدار و ضمن استماع درخواست آنان، دستورات لازم را صادر کردند.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.