اصلاح هندسی معابر شهری پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اصلاح هندسی و ایمن‌سازی برخی از معابر شهری پردیسان خبر داد و گفت: اصلاح هندسی در بلوار آزادی تا میدان شهدای آتش‌نشانی، بلوار سلمان، خیابان‌های اسوه، هویزه و دهلاویه انجام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اصلاح هندسی معابر شهری پردیسان
شناسه : 40780 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با تشریح عملکرد واحد ترافیک شهرداری منطقه هشت از ابتدای سال جاری تا اوایل شهریورماه، اظهار داشت: در خیابان نرگس علاوه بر بازگشایی، خط کشی طولی انجام شد و نصب استاپر و جداکننده نیز به‌منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و رفت‌وآمد وسایل نقلیه در این معبر صورت گرفت.

وی از دیگر اقدامات انجام‌شده شهرداری منطقه هشت در بخش حمل‌ونقل و ترافیک را نصب سرعت‌گیر، نصب علائم ایمنی و نصب استاپر عرضی لاین رفت مقابل راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و افزود: در خیابان شجاعت و ولایت نیز نصب استاپر جداکننده به‌منظور ارتقاء ایمنی انجام‌شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم تصریح کرد: خط کشی طولی خیابان اندیشه، ایمان، امام حسین (ع)، پارکینگ بوستان محله هشت و محله شش به همراه نصب سرعت‌گیر در خیابان اردیبهشت و رنگ‌آمیزی تمام سرعت‌گیرهای منطقه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه هشت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در لاین رفت بلوار غدیر به‌عنوان یکی از بلوارهای پرتردد شهری نیز به‌منظور کاهش تصادفات، خط کشی طولی به همراه نصب استاپر، نصب استوانه‌ای و نصب چشم‌گربه‌ای انجام شد.

رمضانی یادآور شد: اصلاح هندسی در بلوار آزادی تا میدان شهدای آتش‌نشانی، بلوار سلمان، خیابان‌های اسوه، هویزه، دهلاویه نیز انجام شد و ایمن‌سازی دوربرگردان در دوربرگردان‌های بلوار شهروند نیز صورت گرفت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.