برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم تجلیل شدند
شناسه : 40752 | انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با توجه به محدودیت تجمعات در دوران کرونا با حضور حامد حجتی مدیرکل کانون، سید امیر طباطبایی معاون فرهنگی کانون، کارشناسان و تعدادی از برگزیدگان برگزار شد.

هم‌زمان با پخش زنده مراسم اختتامیه جشنواره ۲۳ در مرحله استانی از صفحه اینستاگرام و فضای اسکای روم، برگزیده در رده‌های سنی «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها»، «زنان و مردان» و «دختران و پسران» معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با قدردانی از عوامل دبیرخانه اجرایی قصه‌گویی و شرکت‌کنندگان این جشنواره، گفت: ارتقای کیفیت در قصه‌گویی یک تلاش مضاعف نیاز دارد.

وی افزود: مربیان برای خلق قصه‌های جدید باید آموزش‌های لازم را بینند و با ابزارهای جدید آشنا شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری قم، بخش پادکست و ۹۰ ثانیه‌ای را شیوه جدید این جشنواره دانست و بیان کرد: پادکست پدیده جدیدی در تولید محتواست که مربیان برای تولیدات صوتی نیاز به آموزش‌های بیشتر دارند.

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم
در پایان این مراسم، پس از خواندن بیانیه هیئت‌داوران، برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند.

در بخش زنان و مردان؛ ایمانه خلیلی با قصه «ایوانی رو به جاده» به‌عنوان نفر اول، فهیمه مرزبان با قصه «جادوگر خودخواه» نفر دوم، مهین رئوف با قصه «بدترین جشن تولد ماربوآ» نفر سوم و محسن کریمی با قصه «به دنبال فلک» و فاطمه نوری با قصه «کار بزرگ» شایسته تقدیر شدند.

جهت تشویق اعضای انجمن قصه‌گویی و نفرات آزاد شرکت‌کننده در این جشنواره، از خانم‌ها زهرا مرادی نعمت با قصه «امین‌ترین دوست» و خانم مریم سمیرانی با قصه «دختر کوچولوی زرنگ» تقدیر ویژه شد.

در بخش دختران و پسران محمدامین اصغری با قصه «خانه پرسروصدا» به‌عنوان نفر اول، زهرا علیئی با قصه «آدم کوچولوی گرسنه» نفر دوم، فاطمه کدخدا قلی با قصه «عطسه فیل» نفر سوم تقدیر شدند.

درعین‌حال زینب آخوندی با قصه «استاد محمد پینه‌دوز» و هستی عسگری با قصه «مورچه اشک‌ریزان چرا اشک‌ریزان» از سوی هیئت‌داوران استانی شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها؛ صدیقه یعقوبی با قصه «دختر یکی یکدونه» نفر اول و مهناز عادل زاده با قصه «خانه آباد کن، دل‌شاد کن» شایسته تقدیر شدند.

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی قم

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.