تجلی شعار «ارتش فدای ملت» در احداث بیمارستان تنفسی قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، احداث بیمارستان تنفسی شهدای ارتش قم در هشت روز را تجلی شعار «ارتش فدای ملت» دانست و گفت: ارتش در کمترین زمان برای احداث این بیمارستان اعلام آمادگی کرد و به صورت فوق جهادی وارد عمل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلی شعار «ارتش فدای ملت» در احداث بیمارستان تنفسی قم
شناسه : 40607 | انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، محمدرضا قدیر ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان تنفسی شهدای ارتش قم، ضمن قدردانی از همیاری ارتش در احداث این بیمارستان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا کارهای جهادی بسیاری انجام شد اما این کار فوق جهادی بود و شعار «ارتش فدای ملت» به صورت واقعی در این کار تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان پیگیری‌های ویژه‌ای از سوی استاندار قم انجام شد، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا نیروهای مسلح به صورت داوطلبانه و جدی با دانشگاه علوم پزشکی وارد همکاری شدند که جای قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی از ارتش برای همیاری در موج پنجم شیوع ویروس کرونا، گفت: ارتش در کمترین زمان برای احداث این بیمارستان تنفسی اعلام آمادگی کرد و به صورت فوق جهادی وارد عمل شد.

وی با اشاره به جزئیات سازه این بیمارستان بیان کرد: زمین در نظر گرفته شده برای احداث این بیمارستان توسط ۴۸۰ کامیون خاک برداری شد و به گونه‌ای این بیمارستان طراحی شد که فونداسیون آن ظرفیت ارتقاء تا هشت طبقه را داشته باشد.

قدیر اضافه کرد: سازه مستحکم این بیمارستان و تجهیزاتش پیشرفته آن به صورتی طراحی شده که می‌تواند بعد از گذر از بحران کرونا نیز در خدمت به مردم قم مورد استفاده‌های گوناگون بیمارستانی و پزشکی قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنانش از بیمارستان شهدای ارتش به عنوان سرمایه‌ای در تمام بحران‌ها برای قم یاد کرد و گفت: ارتش ثابت کرده است نه تنها در بعد نظامی بلکه در خدمت رسانی به مردم در کارهای جهادی در عرصه سازندگی نیز سرآمد است و از ارتش جمهوری اسلامی ایران می توان به عنوان یکی از قوی ترین ارتش‌های کارآمد یاد کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.