توزیع بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت در شهر قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های قم توزیع‌شده است، گفت: قیمت قیر از تنی ۶ میلیون در ابتدای سال به تنی ۸ میلیون تومان افزایش‌یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت در شهر قم
شناسه : 40593 | انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به میزان تولید و توزیع آسفالت در شهر قم، گفت: برای سال جاری تولید و توزیع ۱۶۵ هزار تن آسفالت پیش‌بینی شده است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت جهت روکش معابر شهری قم در منطقه ۴ توزیع‌شده است، ابراز کرد: در راستای بهبود وضعیت حمل‌ونقل و افزایش ایمنی خیابان‌های شهر قم بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت نیز در منطقه یک شهرداری قم توزیع و استفاده‌شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: بالغ‌بر ۷ هزار تن آسفالت نیز طی این مدت در منطقه ۵ شهرداری قم جهت بهبود و سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده و خودروهای سواری توزیع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۹۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۷ شهرداری قم و ۵ هزار و ۵۰۰ تن نیز در منطقه ۸ و شهرک پردیسان استفاده‌شده است، افزود: ۴ هزار تن آسفالت نیز از ابتدای امسال در سطح معابر منطقه ۲ توزیع شده است.

میریک امامی با اشاره به توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ اضافه کرد: سازمان توسعه و عمران و شهرداری مرکز نیز در مجموع در سال جاری از بیش از ۱۰ تن آسفالت برای پروژه‌ها استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به افزایش قابل‌توجه قیمت قیر از طی سال جاری اظهار کرد: قیمت قیر از تنی ۶ میلیون در ابتدای سال به تنی ۸ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.