مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم:

اجلاس انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری اجلاس انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان با حضور هنرمندان شاخص انقلابی به میزبانی قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجلاس انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور در قم برگزار می‌شود
شناسه : 4053 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰   پرینت

قاسم بابایی در گفت وگو با «شهر بیست» با اشاره به برگزاری اجلاس انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان در قم اظهار کرد: این اجلاس سالانه که هر ساله در یکی از استان های کشور برگزار می شود، امسال با حضور مسئولان انجمن های هنری و ادبی بسیج هنرمندان سراسر کشور به میزبانی قم آغاز به کار کرده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به حضور هنرمندان شاخص انقلابی در این اجلاس چهار روزه افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور هنرمندان متعهد رشته های مختلف از جمله جمال شورجه، جمشید جم، کمال الدین شاهرخ، حسین اسرافیلی، رحیم مخدومی، احمد شاکری، علی حسین امینی و… از جمله برنامه های این اجلاس است.

وی تصریح کرد: غبارروبی از حرم حضرت معصومه (س)، خوانش بیانیه گام دوم انقلاب در یکی از صحن‌های مسجد مقدس جمکران توسط هنرمندان انقلابی، دیدار با علما و مراجع تقلید از دیگر برنامه های این اجلاس است.

بابایی عنوان کرد: این گردهمایی سالانه شرایطی فراهم می کند تا مسئولان انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور که عموما جزو  هنرمندان شاخص استان خود نیز هستند، با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو  و انتقال تجربه بپردازند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم بیان کرد: اجلاس انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان از ۱۸تا ۲۱ اسفندماه امسال به میزبانی قم در اردوگاه ولایت در حال اجراست و اختتامیه آن شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات موسسه امام خمینی (ره) با سخنرانی  آیت الله مصباح یزدی برگزار می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.