راه‌اندازی پارکینگ‌های موقت موتورسیکلت در قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ایجاد پارکینگ موتورسیکلت در سه‌راه خورشید و مقابل بیمارستان کامکار خبر داد و گفت: پارکینگ‌های موقت در هسته مرکزی شهر و مقابل مراکز خدماتی، درمانی و پرتردد راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی پارکینگ‌های موقت موتورسیکلت در قم
شناسه : 40483 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به ایجاد پارکینگ موقت موتورسیکلت در سه‌راه خورشید واقع در خیابان امیرکبیر حدفاصل بین خیابان حضرت امام (ره) تا پل بازارچه و پارکینگ مقابل بیمارستان کامکار، از برنامه‌ریزی و پیگیری جهت افزایش پارکینگ‌های موقت موتورسیکلت خبر داد.

وی با بیان اینکه ساماندهی محل‌های توقف موتورسیکلت، سهولت و افزایش ایمنی تردد عابرین پیاده و کاهش سرقت، از مهم‌ترین عوامل ایجاد پارکینگ‌های موقت هستند تصریح کرد: تجربه این کار نشان از موفقیت این طرح دارد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در این خصوص مشکلاتی نظیر نبود فضای مناسب به‌ویژه در معابر اطراف حرم مطهر، مدارس علمیه، بازار و مراکز درمانی وجود دارد که کارشناسان این سازمان با شناسایی محل‌های مناسب، سعی در ایجاد بستر جدید جهت تغییر کاربری و پیگیری مراحل اخذ مجوزات لازم را دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مجموعه شهرداری و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک ایجاد شرایطی جهت تردد ایمن و راحت برای شهروندان، موتورسیکلت‌سواران و همچنین خودروها بوده و در این راه همچون گذشته نیازمند همکاری و پشتیبانی شهروندان هستیم .

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.