بهترین دوران خدمتم را در قم گذراندم/ از ظرفیت جوانان قم برای آبادانی شهر استفاده شود

معاون سابق خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه یکی از بهترین دوران خدمت خود را در شهر کریمه اهل‌بیت(س) و مردم شریف و فهیم آن گذراندم و غبطه می‌خورم که از این شهر جدا شدم، گفت: جوانان زیادی در شهرداری مشغول فعالیت هستند که باید از ظرفیت این افراد به‌عنوان سرمایه‌های شهر استفاده شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهترین دوران خدمتم را در قم گذراندم/ از ظرفیت جوانان قم برای آبادانی شهر استفاده شود
شناسه : 40406 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، گفت: یکی از بهترین دوران خدمت خود را در شهر کریمه اهل‌بیت(س) و مردم شریف و فهیم آن گذراندم و غبطه می‌خورم که از این شهر جدا شدم.

وی با قدرانی از شهردار، معاونان، مدیران و تمام کارکنان در سطوح مختلف شهرداری قم، یاد و خاطره مهندس جانقربان معاون فقید شهرسازی و معماری شهرداری قم را نیز گرامی‌داشت و گفت: این مرحوم همواره تلاش می‌کرد تا مشکلات موجود به بهترین شکل ممکن برطرف شود و عمران و آبادانی شهر برای او بسیار اهمیت بود.

معاون سابق خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در مدت مسئولیت به‌عنوان معاون خدمات شهری سعی کردیم ارتباط سازنده بین سازمان‌ها و نهادهای مختلف اجرایی ایجاد کنیم و در همین راستا نیز امور را به‌خوبی پیش بردیم.

وی با آرزوی موفقیت برای معاون جدید خدمات شهری ابراز کرد: جوانان زیادی در شهرداری مشغول فعالیت هستند که باید از ظرفیت این افراد به‌عنوان سرمایه‌های شهر استفاده شود.

گفتنی است سامع پس از انتخاب به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، از مسئولیت معاونت خدمات شهری شهرداری قم خداحافظی کرده است.

همچنین در این نشست مسعود میلانی که به‌عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم نیز معرفی‌شده است، با قدردانی از اعتماد شهردار و گرامیداشت یاد و خاطره مهندس جانقربان معاون فقید شهرسازی شهرداری قم گفت: خدماتی که مهندس جانقربان داشت ادامه راه را برای دیگران مشکل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه معاونت شهرسازی امروز نیازمند حمایت جمعی است، افزود: مرحوم جانقربان همواره تا آنجایی که امکان داشت همواره به دنبال رفع مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی به‌خصوص با همکاری شهرداران مناطق بود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.