افزایش تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷ در مردادماه

سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در مردادماه پاسخگوی ۱۲۴۰۷ تماس شهروندان قمی بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷ در مردادماه
شناسه : 40303 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم که باهدف پاسخگویی و رسیدگی به نظرات و شکایات شهروندان فعالیت می‌کند در مردادماه سال جاری طبق روال گذشته توانست بیشترین پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی را در کارنامه خود ثبت کند.

طبق آمار ثبت‌شده در مردادماه مناطق ۸، ۷ و ۵ توانستند به‌صورت ۱۰۰ درصدی پاسخگوی شهروندان بوده و کمترین درصد برای منطقه ۶ با پاسخگویی ۹۵.۶۶ درصد ثبت‌شده است؛ همچنین به ترتیب منطقه یک با ۹۸.۱۱ درصد، منطقه دو با ۹۸.۴۷ درصد و منطقه سه با ۹۸.۷۷ درصد پاسخگویی شهروندان بوده‌‌اند.

در بررسی آمار مردادماه ضریب رشد موضوعات نسبت به ماه و سال گذشته نیز بر اساس بازخورد موردتوجه قرارگرفته و مطالبه مردم برای نظافت معابر با ۷۷ درصد، لایروبی جوی با ۸۷ درصد و عدم جمع‌آوری زباله با ۷۹ درصد رشد بیشترین درصد را به خود اختصاص داده و انتقال باکس پرشده جمع‌آوری خاک و نخاله با منفی ۲۸ درصد، درخواست آسفالت محل حفاری سازمان (انشعابی) با منفی ۲۵درصد و اطلاع‌رسانی خاک و نخاله غیرمجاز با منفی ۲۴ درصد کمترین درخواست‌ها را داشته است.

همچنین بیشترین موضوعات در مناطق پس از بررسی بازخوردها با موضوعات نظافت معابر با ۱۱۷ پیام، بازماندن شیر آبیاری فضای سبز با ۶۰ پیام در منطقه یک، نظافت معابر با ۲۳۱ پیام و لایروبی جوی با ۱۱۸ پیام در منطقه دو، نظافت معابر با ۶۵ پیام و برخورد سیم برق با درختان با ۵۶ پیام در منطقه سه، بازماندن شیر آبیاری فضای سبز با ۷۵ پیام و نظافت معابر با ۷۳ پیام در منطقه چهار، نظافت معابر و لایروبی جوی به ترتیب با ۵۲ و ۲۵ پیام در منطقه پنج، لایروبی جوی با ۳۸۲ پیام و نظافت معابر با ۳۴۶ پیام در منطقه ۶، بازماندن شیر آبیاری فضای سبز با ۳۵ پیام و ترکیدگی لوله آب فضای سبز با ۲۴ پیام در منطقه هفت و ترکیدگی لوله آب فضای سبز با ۳۹ پیام و بازماندن شیر آبیاری فضای سبز با ۳۴ پیام در منطقه هشت شهری ثبت‌شده است.

همچنین بیشترین موضوعات در سازمان‌ها پس از بررسی بازخوردها مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده که استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله با ۳۷۷ پیام، انتقال باکس پرشده جمع‌آوری خاک و نخاله با ۲۵۷ پیام و مزاحمت سگ‌های ولگرد با ۱۷۹ پیام، بیشترین مطالبه را از طرف شهروندان داشته است.

در بررسی آمار مردادماه سامانه ۱۳۷ در مناطق هشت‌گانه نکته قابل‌توجه ثبت کمترین پیام با موضوعات جمع‌آوری زوائد فیزیکی معابر (سواره‌رو، پیاده‌رو) با ۸۵ پیام، درخواست پلاک شهرداری با ۸۲ پیام و اطلاع‌رسانی برای جمع‌آوری موش با ۷۵ پیام است.

در مجموع سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در مردادماه سال ۱۴۰۰ پاسخگوی ۱۲۴۰۷ تماس با موضوع اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان، نظافت به تعداد ۲۴۱۰ تماس، پارک‌ها و فضای سبز با ۱۵۶۸ تماس به‌عنوان بیشترین درخواست‌ها بوده و همچنین کمترین پاسخگویی مربوط به مزاحمت با ۸۸  تماس، آسیب‌های اجتماعی با ۸۰ تماس و تعمیرات شوارع با ۶۶ بوده است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.