انجام ۴۲۴ عملیات آتش‌نشانی در دو هفته پایانی مردادماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام ۴۲۴ عملیات آتش‌نشانی در دو هفته پایانی مردادماه خبر داد و گفت: طی عملیات‌های انجام شده توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی متأسفانه یک نفر فوت کرده، ۱۱ نفر مصدوم شده و ۱۳۹ نفر نیز نجات یافته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انجام ۴۲۴ عملیات آتش‌نشانی در دو هفته پایانی مردادماه
شناسه : 40162 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه ۴۲۴ عملیات توسط نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی از ۱۷ تا ۳۱ مرداد انجام شده است، اظهار کرد: ۶۹ عملیات اطفاء حریق منازل، مغازه‌ها، مجتمع‌های تجاری، مراتع، کارخانجات و…، ۳۷ مورد عملیات نجات در تصادفات، سقوط و چاه، ۳۱۸ مورد خدمات ایمن‌سازی شامل بازگشایی، نجات آسانسور و… در این مدت انجام شد.

وی با تأکید بر انجام  ۱۸۴ ساعت عملیات طی این مدت تصریح کرد: طی عملیات‌های انجام شده توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی متأسفانه یک نفر فوت کرده، ۱۱ نفر مصدوم شده و ۱۳۹ نفر نیز نجات یافته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به استقرار خودروهای عملیاتی در مراسمات محرم اظهار کرد: ۹۹ مورد استقرار نیروهای عملیاتی در مکان‌هایی چون ورزشگاه حیدریان، تختی، حسینیه شهدا، گلزار شهدا، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به جهت برگزاری مراسمات ویژه ماه محرم انجام شد.

وی افزود: ۵۷ مورد بازدید نیروهای عملیاتی از هیئات و تکایایی که در معابر و یا بوستان‌ها اقدام به برگزاری مراسم کردند نیز صورت گرفت.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.