موافقت شورای شهر قم با افزایش ۳۲ درصدی نرخ سرویس مدارس

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با تصویب افزایش ۳۲ درصدی نرخ پایه سرویس حمل‌ونقل مدارس در سال جاری نسبت به سال گذشته موافقت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موافقت شورای شهر قم با افزایش ۳۲ درصدی نرخ سرویس مدارس
شناسه : 40115 | انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پنجمین جلسه شورای شهر قم با حضور اعضای شورا، شهردار قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران کادر بهداشت و درمان استان و معاونین شهرداری قم و به ریاست حسین اسلامی برگزار شد.

در این نشست که امروز در سالن جلسات این شورا در ساختمان شهید باکری برگزار شد، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای واکسینه کردن کارکنان شهرداری در روزهای آتی خبر داد.

محسن رنجبر افزود: این مرکز با دو ایستگاه تزریق از روز چهارشنبه هفته جاری در محل ورزشگاه یادگار امام، آماده واکسیناسیون کارکنان شهرداری و دیگر اقشار مختلف مردم خواهد بود.

شهردار قم نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی استان را فرمانده مبارزه با کرونا در قم خواند و گفت: وظیفه همه مسئولان شهر و استان است که فرماندهی را در عملیات مبارزه با کرونا یاری کنند.

دکتر سقائیان‌نژاد در ادامه تصریح کرد: در این مسیر، هرگونه کوتاهی باید تذکر داده شده و گوشزد شود، چراکه همه موظف به تبعیت از فرماندهی عملیات مبارزه با کرونا بوده، هستند و خواهند بود.

در این نشست، سیدمحمدحسین دهناد عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در سخنانی، اطلاع‌رسانی محیطی را برای مبارزه با ویروس کرونا کافی ندانست و گفت: یکی از تلاش‌های مدیریت شهری در این مسیر باید بر موضوع غیرحضوری کردن فرآیندهای اجرایی شهرداری مناطق متمرکز شود که البته تلاش‌هایی در این زمینه انجام شده، ولی باید گفت این تلاش‌ها کافی نبوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: قطعاً توجه ویژه به تقویت حمل و نقل عمومی و پاک نیز اولویت دیگری در این مسیر خواهد بود، به‌ویژه آن که طبق برآوردها، گونه‌های جدید و جهش یافته دیگری از این ویروس هم در راه خواهد بود.

نشست امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم همچنین با تقدیر از نمایندگان جامعه پزشکی استان به مناسبت روز پزشک همراه بود.

همچنین در این نشست، یاد و خاطره معاون فقید شهرداری قم، شادروان غلامرضا جانقربان که طی روزهای اخیر به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت گرامی داشته شد.

در این زمینه امرالهی از اعضای شورای اسلامی شهر قم که سابقه همکاری با آن مرحوم را داشته در سخنانی بیان داشت: مرحوم جانقربان در پست‌های مختلف خود در شهرداری قم منشأ خیر و برکت بود و به ویژه در بازگشایی محورها و خیابان‌ها نقشی اساسی ایفا می‌کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر در این باره اضافه کرد: او در مدت حدود ۳۵ سال خدمت خود در شهرداری قم، زودتر از همه بر سر کار حاضر می‌شد و تلاش می‌کرد تا با استفاده از اختیارات قانونی خود، در مسیر حل مشکلات مردم و تحصیل رضایت آنان قدم بردارد.

وی با تصریح بر این که کار عمرانی در قم، فقط برای قمی‌ها نیست خاطر نشان کرد: خدمت به قم، یک توفیق الهی و در حقیقت خدمت به جهان تشیع است.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در نشست رسمی و علنی امروز خود با افزایش ۳۲ درصدی نرخ پایه سرویس مدارس در سال جاری موافقت و آن را تصویب کردند، ضمن آن که امکان استفاده رایگان رانندگان حمل و نقل عمومی شهری از امکانات درمانگاه سیدالشهداء (ع) نیز بر اساس مصوبه امروز شورای اسلامی شهر و بدون تحمیل هزینه اضافی بر شهرداری فراهم شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.