توسعه فضای سبز قم ثمره‌ برنامه‌محوری است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم، رشد و توسعه فضای سبز شهر قم در سال‌های گذشته را ثمره‌ نگاه علمی و برنامه‌محوری دانست و گفت: مجموعاً بیش از ۳۷۰ مأموریت در حوزه سازمان پارک‌ها برای سال ۱۴۰۰ تعریف شده که پیشرفت فیزیکی و ریالی آنها به صورت دقیق و ماهانه پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه فضای سبز قم ثمره‌ برنامه‌محوری است
شناسه : 40042 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با تأکید بر لزوم فرایند برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری برای توسعه فضای سبز، اظهار کرد: بر همین اساس طی سال‌های اخیر تمام برنامه‌های سازمان براساس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بوده است.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ هر سال یک سند راهبری برای سازمان تهیه شده و طبق این سند برنامه‌‌ها پیگیری، هدف‌گذاری و زمان‌بندی شده است، ادامه داد: در دوره اخیر مدیریت شهری سازمان پارک‌ها و فضای سبز اولین سازمانی بود که نسبت به استقرار سیستم کنترل پروژه اقدام کرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز قم افزود: نقشی که برنامه محوری و متکی بودن به تدوین و اجرای دقیق برنامه‌ها، در تحول و توسعه ایفا می‌کند بر کسی پوشیده نیست از این جهت برنامه‌های راهبردی سالانه و سند چشم‌انداز فضای سبز شهر قم مبنای فعالیت‌های سازمان بوده است.

جوادیان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان در سال ۱۴۰۰، گفت: مجموعاً بیش از ۳۷۰ مأموریت در حوزه سازمان پارک‌ها برای سال ۱۴۰۰ تعریف شده که پیشرفت فیزیکی و ریالی آنها به صورت دقیق و ماهانه پیگیری می‌شود.

وی، رشد و توسعه فضای سبز شهر قم در سال‌های گذشته را ثمره‌ نگاه علمی و برنامه‌محوری دانسته و ابراز داشت: با همراهی و نگاه مجموعه شهرداری قم، گام‌های بزرگی در زمینه فضای سبز شهر قم برداشته شده است که چهره‌ی شهر قم را تغییر داده است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.