حضور دو هزار و ۷۳۰نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های ‌اجرایی قم

شهر بیست/ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: 2 هزار و 730 نفر در استان قم برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و 901نفر آقا و 829نفر خانم بودند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور دو هزار و ۷۳۰نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های ‌اجرایی قم
شناسه : 3989 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، رضا رحمتی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم بیان کرد: ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور صبح روز گذشته در دو دانشگاه استان قم و در ۵حوزه امتحانی، توسط جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.

وی افزود: ۲ هزار و ۷۳۰ نفر در استان قم برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۹۰۱نفر آقا و ۸۲۹نفر خانم بودند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه ۵۸۵نفر در این آزمون غایب بودند، گفت: این آزمون برای استخدام در ۱۱دستگاه اجرایی برگزار شد که ۴۴نفر از برگزیدگان آزمون، به استخدام دستگاه‌های مربوطه درخواهند آمد.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران از  ۶۰۸شرکت کننده در آزمون استخدامی خود، تعداد ۱۰ نفر و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۳۶نفر شرکت کننده، ۵نفر از برگزیدگان را جذب می‌کنند؛ همچنین سهمیه استخدامی سازمان امور اراضی کشور و سازمان ثبت اسناد کشور ۱ نفر بود که به ترتیب ۴۱نفر و ۴۸نفر متقاضی استخدام در این سازمان‌ها بودند.

رحمتی بیان کرد: ۲۸۲نفر متقاضی استخدام در سازمان امور مالیاتی کشور بودند که از این تعداد، ۴نفر جذب خواهند شد، همچنین ۱۲۴نفر متقاضی جذب در سازمان حفاظت محیط زیست در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۶نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.

وی اضافه کرد: سهمیه جذب سازمان تعزیرات حکومتی، ۲نفر بود که ۴۸نفر داوطلب جذب در این سازمان دولتی بودند؛ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز ۵نفر سهمیه جذب در سال جاری داشت که ۷۰۱نفر متقاضی جذب در این سازمان بودند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم عنوان کرد: ۱۵۰نفر متقاضی استخدام در سازمان آب و فاضلاب و ۲۱۷نفر متقاضی جذب در وزارت ورزش و جوانان بودند که به ترتیب ۴نفر و ۳نفر در این ارگان‌ها استخدام می‌شوند.

وی گفت: ۱۷نفر متقاضی جذب در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بودند که این سازمان ۳نفر از برگزیدگان را به استخدام خود درخواهد آورد.

رحمتی بیان کرد: جهاد دانشگاهی متولی برگزاری ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور بود که در استان قم این آزمون بدون هیچ مشکلی برگزار شد و جهاد دانشگاهی قم به طور مطلوبی توانست آزمون را برگزار کند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.