دبیر کمیته رسانه سازمان جوانان حقوق بشر منصوب شد

شهر بیست/ طی حکمی از سوی امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، حسن صدرایی عارف به سمت دبیر کمیته رسانه و عضو شورای راهبردی این سازمان منصوب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دبیر کمیته رسانه سازمان جوانان حقوق بشر منصوب شد
شناسه : 3972 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری مهر، امین انصاری طی حکمی، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه را به سمت دبیر کمیته رسانه و عضو شورای راهبردی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای حسن صدرایی عارف
باسلام و احترام

نظر به تجربیات و دانش رسانه‌ای جنابعالی و با عنایت به مراتب تعهد و تخصص، به موجب این حکم به سمت ” دبیر کمیته رسانه و عضو شورای راهبردی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران” منصوب می‌شوید.

با استعانت از خداوند متعال و توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بهره گیری از تمام امکانات و ابزارهای رسانه‌ای، تعامل با اصحاب رسانه در عرصه ملی و بین المللی و پیشبرد اهداف سازمان، از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لازم به ذکر است حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه، رئیس مجمع بسیج رسانه استان قم، عضو هیئت تحریریه ماهنامه «عصر اندیشه» و مُدرس سواد رسانه‌ای و سایبر ژورنالیسم در کشور است.

دبیری خبر در شبکه خبر صداوسیما، معاونت کانون فرهنگی «جوان امروز و جهان فردا»، دبیری سرویس حوزه هفته نامه پنجره و عضویت تحریریه ماهنامه گفتمان الگو در سابقه فرهنگی و رسانه‌ای صدرایی وجود دارد.

وی حائز رتبه نخست در دومین جشنواره بین المللی آخرین منجی در رشته گزارش رادیویی و حائز رتبه‌های اول و دوم در سه دوره متوالی جشنواره مطبوعات کشور است و سابقه سفرهای مطبوعاتی به لبنان، انگلستان، عراق، ترکیه و ایتالیا را داراست.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.