پایان بلاتکلیفی فوتبالی‌ها در قم/ باقری رئیس هیئت فوتبال شد

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال قم پس از وقفه‌ای چندین ماهه و کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و قدرت‌الله باقری به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان بلاتکلیفی فوتبالی‌ها در قم/ باقری رئیس هیئت فوتبال شد
شناسه : 39711 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مجمع انتخابات هیئت فوتبال قم پس از وقفه‌ای چندین ماهه و کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و قدرت‌الله باقری به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.

این مجمع انتخاباتی که در پشت درهای بسته هتل المپیک قم برگزار شد، قدرت الله باقری، محسن رمضان بیگی،‌اکبر روح پرور، بیگدلی و یدالله یامولا به عنوان کاندیدا اعلام شده بود که در نهایت قدرت الله باقری با ۱۰ رأی به ریاست این هیئت ورزشی به مدت چهار سال انتخاب شد.

محسن رمضان‌بیگی در این مجمع موفق به کسب ۴ رأی شد، ضمن اینکه اکبر روح‌پرور و دکتر بیگدلی قبل از رأی‌گیری انصراف خود را اعلام کردند.

همچنین با رأی‌گیری انجام شده، احمد محسنی به عنوان نماینده باشگاه‌ها و خانم رسولی به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال قم با کسب ۱۰ رأی به عنوان سایر اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

علنی و غیرعلنی شدن مجامع هیئت‌های ورزشی به عهده رئیس مجمع است که در صورت حضور رئیس فدراسیون،‌ این مقام به عنوان رئیس مجمع عهده‌دار جلسه است.

از دیگر حواشی این نشست، حضور تعدادی از داوران بانوی استان در هتل محل برگزاری این مجمع و اعلام اعتراض نسبت به برخی افراد دعوت شده به مجمع بود. آنها ادعا می‌کردند که حضور برخی به عنوان اعضای مجمع به دلیل نفوذ برخی برای اثرگذاری بر نتیجه انتخابات بوده است.

رئیس هیات فوتبال قم سرانجام انتخاب شد

قدرت الله باقری از خرداد ماه ۱۳۹۹ تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیات ورزشی با ابلاغ رسمی سرپرست فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال استان قم منصوب شده بود.

باقری با تحصیلات دکترای رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی، هم اکنون دانشیار پایه ۳۱ دانشگاه تهران و تنها کارشناس رسمی دادگستری در امور ورزشی در قم محسوب می‌شود و سابقه ۲۹ سال تدریس در دانشگاه‌های  تهران،  پردیس قم  و بوعلی همدان را دارد.

 

از امور اجرایی و اداری رئیس هیئت فوتبال قم می‌توان به مدیرکلی تربیت‌بدنی استان قم بین سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳، عضویت شورای فرهنگ عمومی استان قم به مدت سه سال، معاون دانشجویی دانشگاه پردیس قم، معاون آموزشی دانشکده مدیریت پردیس قم و منتخب مردم و عضو علی‌البدل نخستین دوره شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد.

باقری در زمینه تألیف کتبی با عناوین اصول آموزش آمادگی جسمانی، اصول آموزش فوتبال، مدیریت ریسک فاکتورهای قلبی عروقی با تاکید بر ورزش درمانی، مدیریت در ورزش، دانش استراتژیک، پژوهش‌های انجام شده به عنوان مجری،  بررسی توسعه و مکان‌یابی  فضاهای ورزشی در استان قم مبتنی بر GIS در چشم‌انداز ۲۰ ساله نیز فعالیت کرده است.

دیگر آثار شامل بررسی عوامل بازدارنده ورزش بانوان، آثار خصوصی‌سازی در ورزش از دیدگاه ذینفعان، تاثیر سهم سرانه فضای ورزشی بر بزه‌کاری‌های اجتماعی جوانان قم و علل رکود فوتبال استان قم در ۲۰ سال اخیر است، ضمن اینکه سرپرست هیئت فوتبال قم سال ۲۰۰۸ یکی از سخنران‌های کنفرانس ملی و بین‌المللی بازی‌های المپیک پکن بود و بیش از ۲۰ مقاله پذیرفته شده در کنفرانس‌ها از جمله المپیک ۲۰۱۲ لندن، جام جهانی ۲۰۱۰ فوتبال در آفریقای جنوبی، کنگره‌های بین‌المللی در کشورهای هندوستان و تایلند و بیش از ۲۰ کنفرانس داخلی دارد.

همچنین مسئول جدید هیئت فوتبال قم دارای سوابق فعالیت ورزشی به عنوان بازیکن تیم‌های فوتبال کیان، استقلال، صنعت نفت و بهمن است و بیش از ۱۵ سال مربیگری در تیم‌های باشگاهی صنعت‌نفت، استقلال و بهمن و همچنین مربیگری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی همدان و تیم‌های پیروزی همدان، تیم فوتسال ارم‌کیش و تیم فوتسال صبای قم را در کارنامه دارد و به عنوان مربی بدنساز تیم لیگ برتری پاس همدان، مربی بدنساز تیم ملی فوتسال ایران و مربی بدنساز تیم ملی کاراته ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ چین نیز فعالیت کرده است.

نوشته های مشابه
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
تملک ۱۵۹۵ مترمربع در میدان تره‌بار شهید مطهری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.