قصه‌گویان برگزیده جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم معرفی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قصه‌گویان برگزیده جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند
شناسه : 39707 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، پس از بررسی آثار رسیده از قصه‌گویان در گروه‌های «پسران و دختران»، «زنان و مردان» و «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» در بخش‌های ملی و آیینی- سنتی، برگزیدگان مرحلهٔ استانی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی قم و راه‌یافتگان به مرحلهٔ منطقه‌ای، معرفی شدند.

قمر غلامیان، سیده لیلا موسوی و شیرین دادخواه، اعضای هیئت‌داوران بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان قم را تشکیل دادند که در بخش «مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها»، صدیقه یعقوبی را با قصه «دختر یکی یکدونه» به عنوان نفر نخست و مهناز عادل‌زاده را با قصه «خانه آباد کن، دل شاد کن» به عنوان شایسته تقدیر برگزیدند.

در بخش «زنان و مردان» نیز ایمانه خلیلی با قصه «ایوانی رو به جاده» به‌عنوان نفر اول، فهیمه مرزبان با قصه «جادوگر خودخواه» نفر دوم، مهین رئوف با قصه» بدترین جشن تولد ماربوآ» نفر سوم و محسن کریمی با قصه «به دنبال فلک» و فاطمه نوری با قصه «کار بزرگ» شایسته تقدیر شدند.

هیئت‌داوران بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی استان قم جهت تشویق اعضای انجمن قصه‌گویی و نفرات آزاد شرکت‌کننده در این جشنواره از خانم‌ها زهرا مرادی نعمت با قصه «امین‌ترین دوست» و خانم مریم سمیرانی با قصه «دختر کوچولوی زرنگ» تقدیر ویژه کردند.

در بخش «دختران و پسران» نیز محمدامین اصغری با قصه «خانه پرسروصدا» به‌عنوان نفر اول، زهرا علیئی با قصه «آدم کوچولوی گرسنه» به عنوان نفر دوم و فاطمه کدخدا قلی با قصه «عطسه فیل» به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

درعین‌حال زینب آخوندی با قصه «استاد محمد پینه‌دوز» و هستی عسگری با قصه «مورچه اشک‌ریزان چرا اشک‌ریزان» از سوی هیئت‌داوران استانی شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است مراسم تقدیر از برگزیدگان به علت شرایط کرونا به فرصتی مناسب موکول شده است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.