مشاور وزیر نیرو در قم:

تمام گلزار شهدای کشور دارای آب و برق هستند

شهر بیست/ مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به توجه ویژه این وزارتخانه به بحث فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هیچ یادمان و گلزار شهدایی در کشور نداریم که آب و برق نداشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمام گلزار شهدای کشور دارای آب و برق هستند
شناسه : 3968 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد مرادی در جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران وزارت نیرو که در سالن کوثر شرکت آب و فاضلاب قم برگزار شد با اشاره به توفیقات ارزنده کشور در سال جاری اظهار کرد: امسال چالش‌هایی هم به ویژه در مسائل اقتصادی برای کشور اتفاق افتاد که زیبنده انقلاب نیست.

وی بیان اینکه امیدواریم با همت و تلاش مضاعف مسؤولان و پایداری مردم عزیز از این مرحله با سربلندی عبور کنیم، گفت: سال آینده سال جهاد است و باید با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت مشکلاتی که در کشور وجود دارد را به حداقل برسانیم.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه نباید فرهنگ ایثار و شهادت را در هشت سال دفاع مقدس خلاصه کنیم، تصریح کرد: امروز آب و برقی که با تلاش شبانه‌روزی تأمین و توزیع می‌شود از مصادیق بارز فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به صدور  بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران گفت: باید در حوزه وظایف خود عمل به این منشور اخلاقی، اجرایی، انقلابی، سیاسی و عملیاتی را آغاز کنیم و گام دوم انقلاب و راه شهیدان را به درستی برداریم.

مرادی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده و کشور در این زمینه شتاب خوبی گرفته است، برخی از مشکلات ایجاد شده برای مردم در مسائل اقتصادی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: هر کس در حوزه کاری خود، در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کند رفتارش مغایر با دستورات رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه در هیچ حوزه‌ای در کشور به اندازه امورایثارگران قانون و دستورالعمل نداریم، تأکید کرد: اجرای دستورالعمل ایثارگران سند افتخار وزارت نیرو است اما همچنان باید بیش از گذشته به این دستورالعمل پایبند باشیم.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به اهتمام ویژه وزارت نیرو به بحث فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در حال حاضر هیچ یادمان و گلزار شهدایی در کشور نداریم که فاقد آب و برق باشد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.