دبیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین خبر داد

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش/ برگزاری جشنواره در اردیبهشت ۹۸

شهر بیست/ دبیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین از ارسال 1414 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: داوری آثار به زودی آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش/ برگزاری جشنواره در اردیبهشت ۹۸
شناسه : 3960 | انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲   پرینت

رضا ابوذر در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به برگزاری «هشتمین جشنواره نماز و نمایش به روایت دوربین» در قم، اظهار کرد: ۱۴۱۴ اثر در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش رسیده است.

وی با بیان اینکه داوری آثار به زودی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره از نهم تا دوازدهم اردیبهشت۹۸ در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اینکه آثار در ایام جشنواره در تالار مرکزی اکران می‌شود، افزود: برگزاری سه ورک شاپ آموزشی و علمی تخصصی نیز در دستور کار است.

ابوذر، هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب هنرمندان در جهت اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش دانست و بیان کرد: گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش‌های دینی و به کارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید در حیطه موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش به منزله یکی از جلوه‌های بی‌بدیل روحی انسان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم محسوب می‌شود.

وی، موضوعات برگزاری این جشنواره را نگاه ژرف، عمیق و هنرمندانه به عبادت معبود، بررسی ابعاد بیکران معنوی نماز و نیایش در زندگی اجتماعی و اخلاق شهروندی و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی شامل: اعتیاد، طلاق، فضای مجازی، حاشیه نشینی و …ذکر کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.