جمع‌آوری روزانه ۱۱۲ تن پسماند در منطقه ۶ شهر قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه روزانه ۱۱۲ تن پسماند از سطح منطقه ۶ شهر قم جمع‌آوری می‌شود، گفت: با تلاش‌های انجام‌شده به‌ویژه در حوزه فرهنگی، میزان پسماند تولیدشده در منطقه با کاهش روبه‌رو شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری روزانه ۱۱۲ تن پسماند در منطقه ۶ شهر قم
شناسه : 39491 | انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با بیان اینکه روزانه ۱۱۲ تن پسماند از سطح منطقه ۶ شهر قم جمع‌آوری می‌شود، ابراز کرد: با تلاش‌های انجام‌شده به‌ویژه در حوزه فرهنگی، میزان پسماند تولیدشده در منطقه با کاهش روبه‌رو شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم یادآور شد: در سال ۹۴ هیچ غرفه دریافت بازیافت در این منطقه وجود نداشت که امروز با همت مدیریت شهری و سازمان مدیریت پسماند، در حال حاضر ۵ ایستگاه بازیافت در منطقه ۶ قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه تفکیک از مبدأ شهروندان قمی در سال‌های گذشته حدود دو برابر شده است، تصریح کرد: آموزش‌های شهروندی، آموزش اصناف، توسعه ایستگاه‌های بازیافت، آموزش دانش آموزان و… نقش مهمی در این رشد تفکیک از مبدأ شهروندان داشته است.

حسینی از احداث ساختمان پسماند در منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این ساختمان در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، تراکم جمعیتی بالا منطقه را از مشکلات حوزه پسماند دانست و افزود: در خیابان‌های امامزاده ابراهیم(ع)، سوم خرداد و ۱۷ شهریور بافت تراکمی بسیار بالاست و در این مناطق، شوارعی نداریم که دسترسی را برای ارائه خدمات به منازل هموار کند و همین موضوع باعث می‌شود خدمات‌رسانی به منطقه دچار مشکل شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.