تقاطع آیت‌الله حکیم بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را کاهش می‌دهد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: محور و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله محمدباقر حکیم یکی از معابری است که بار ترافیکی هسته مرکزی را کاهش می‌دهد و نقش مهمی در سهولت تردد دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع آیت‌الله حکیم بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را کاهش می‌دهد
شناسه : 39469 | انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سرهنگ غلامرضا صدفی با اشاره به افتتاح محور و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حکیم، اظهار کرد: این پروژه یکی از معابری است که بار ترافیکی هسته مرکزی را کاهش می‌دهد و به مردم برای دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر کمک می‌کند که نقش مهمی در سهولت تردد می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاطع آیت‌الله حکیم تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک دارد و مشکلات هسته مرکزی شهر مانند معابر چهارمردان و عماریاسر و اطراف حرم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ابراز کرد: از طرفی بار ترافیک معابری که منتهی به این معبر اصلی می‌شود کاهش می‌یابد و این معبر در آینده کمک شایانی به مدیریت ترافیک می‌کند.

صدفی در مورد همراهی راهور و شهرداری قم خاطرنشان کرد: بحث ایمنی تردد یکی از پیش‌زمینه‌های مهم افتتاح پروژه‌هاست چراکه اگر معبر به این مهمی ایمنی لازم را نداشته باشد، بعدها با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم یادآور شد: تعامل خوبی بین راهور و مدیریت شهری در کنترل ترافیک وجود دارد، دراین‌باره حتماً از سیستم‌های هوشمند در کنترل تخلفات استفاده می‌شود تا آن ایمنی و سالم بودن ترافیک در این محدوده تضمین شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.