احداث تقاطع شهید آیت‌الله حکیم با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از هزینه ۳۸۰ میلیارد تومانی احداث بلوار و تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در بخش آزادسازی، تملک و عملیات عمرانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث تقاطع شهید آیت‌الله حکیم با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومانی
شناسه : 39437 | انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده امروز در حاشیه افتتاح بلوار و مسیر مستقیم تقاطع شهید آیت‌الله حکیم گفت: احداث مسیر این بلوار از تقاطع بلوار شهیدان هاشمی شاهرودی تا بلوار جمهوری اسلامی به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح در بلوار پیامبر اعظم(ص)، با هزینه‌ای بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش تملک، آزادسازی مسیر و عملیات عمرانی صورت گرفته است.

وی، آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم و بلوار پیامبر اعظم(ص) را از شهریورماه ۱۳۹۷ دانست و افزود: این پروژه عمرانی با ۱۰ هزار مترمربع عرشه بتنی و ۴۲ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده تقاطع، آماده افتتاح و بازگشایی مسیر مستقیم قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، اهداف کلان این پروژه را تکمیل شبکه معابر شهری، توزیع ترافیک و تکمیل مسیر ارتباطی محور ترافیکی فردوسی در ارتباط شریانی مناطق ۴،۱ و ۵  عنوان کرد و گفت: در مراحل بعدی بازگشایی این محور، از طریق احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ارتش و یادگار امام مناطق ۶،۲ و ۳ نیز در امتداد این محور ترافیکی بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دیگر تقاطع‌های در دست احداث این مسیر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۴۰ درصدی است، بیان کرد: پروژه تأمین روشنایی و تأسیسات برق این پروژه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان در حال اجراست.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.