مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان قم خبر داد

راهیابی ۸۰۰ اثر به مرحله داوری حضوری جشنواره خوشنویسی «نسیم مهر»

شهر بیست/ مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان قم از راهیابی 800 اثر به مرحله داوری حضوری جشنواره دانش آموزی خوشنویسی «نسیم مهر» در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راهیابی ۸۰۰ اثر به مرحله داوری حضوری جشنواره خوشنویسی «نسیم مهر»
شناسه : 3940 | انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علی اصغر نظری با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره دانش‌آموزی خوشنویسی «نسیم مهر» اظهار کرد: فراخوان این جشنواره استانی از اواسط دی ماه امسال در سطح مدارس قم اعلام شد و مهلت ارسال آثار تا سی‌ام بهمن ماه بود که تا هفتم اسفندماه تمدید شد و در طی این مدت بالغ بر ۴ هزار اثر در رشته نستعلیق تحریری به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان پایه سوم تا دوازدهم استان قم بود که پس از داوری اولیه، ۸۰۰ اثر توسط پنج استاد خوشنویسی وارد مرحله داوری حضوری شد که این مرحله نیز روز جمعه ۱۷ اسفندماه از ساعت هشت تا ۱۸ در سالن کتابخانه آیت‌الله خامنه ای واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان قم ادامه داد: در مقطع ابتدایی در هر پایه سه برگزیده و پنج شایسته تقدیر و در مقطع دبیرستان نیز سه برگزیده و یک شایسته تقدیر و در مجموع ۸۱ نفر معرفی و در اختتامیه این جشنواره تقدیر می‌شوند و بعد از جشنواره نیز برای همه این برگزیدگان یک دوره آموزشی خوشنویسی رایگان در انجمن خوشنویسان قم برگزار می‌شود.

نظری در خصوص وضعیت خوشنویسی دانش‌آموزان گفت: سطح خوشنویسی استان قم در میان دانش‌آموزان نسبت به دوره گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است و مدارس همکاری بیشتری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره شنبه ۲۵ اسفندماه در سالن شهید آوینی برگزار می‌شود. در برگزاری این مراسم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اداره‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم، سازمان بسیج هنرمندان قم و سازمان زیباسازی شهرداری قم همکاری دارند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.