فضای امروز جامعه متفاوت از ابتدای انقلاب است/ با پول جمهوری‌اسلامی علیه جمهوری‌اسلامی فعالیت می‌کنند

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نفوذ دشمن در برخی از لايه‌های فرهنگی کشور، گفت: امروز فضا با اوايل انقلاب خيلی متفاوت است، آن روزها اگر کسی امر به‌ معروف می‌کرد ده‌ها نفر به کمک او می‌آمدند اما اکنون استقبالی که از افراد غيرموجه می‌شود از يک بانوی محجبه يا يک جوان متدين نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فضای امروز جامعه متفاوت از ابتدای انقلاب است/ با پول جمهوری‌اسلامی علیه جمهوری‌اسلامی فعالیت می‌کنند
شناسه : 39286 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار شورای ورزش و جوانان نهاد نماز جمعه استان قم، لزوم مقابله با دشمن در امور فرهنگی را جزء اولویت‌ها برشمرد و نفوذ دشمن در فضاهای فرهنگی کشور را امری بسیار مهم ارزیابی کرد که نباید حتی لحظه‌ای از آن غفلت کرد.

وی به عدم استفاده صحیح از ظرفیت‌های فرهنگی در دسترس اشاره کرد و افزود: متولیان امور فرهنگی از این ظرفیت‌ها خوب استفاده نمی‌کنند. 

رئیس جامعه مدرسین گفت: در شرایطی که این همه تبلیغات منفی به جامعه تزریق می‌شود، جوانانی دغدغه مند، پرشور، علاقه‌مند و پاک‌دل نیز هستند که می‌توانند تحولی شگرف و البته دست‌یافتی در عرصه فرهنگی ایجاد کنند.

حسینی بوشهری با اشاره به نفوذ دشمن در برخی از لایه‌های فرهنگی کشور، گفت: دشمن اکنون در لایه‌هایی که کسی فکرش را هم نمی‌کند نفوذ کرده و با پول و امکانات جمهوری اسلامی، علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند و این خیلی دردناک است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر راهکار صحیحی نداشته باشیم و هدایت اجتماع را فراموش کنیم، مردم آرام‌آرام به فضایی که توسط دشمن ایجاد شده عادت می‌کنند و دیگر برای جبران آن فرصتی باقی نمی‌ماند.

امام جمعه قم افزود: امروز فضا با اوایل انقلاب خیلی متفاوت است، آن روزها اگر کسی امر به‌ معروف می‌کرد ده‌ها نفر به کمک او می‌آمدند اما اکنون استقبالی که از افراد غیرموجه می‌شود از یک بانوی محجبه یا یک جوان متدین نمی‌شود.

حسینی بوشهری، کار فرهنگی را یک کار تدریجی و مستمر دانست و به روش پیامبر اسلام در ابتدای دعوت خود به اسلام اشاره کرد که حضرت توانست با تکیه بر اخلاق، افراد با ایمان را تربیت کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود  ضمن اشاره به این واقعیت که جامعه الگو پذیر است، افزود: با اصلاح و تربیت افرادی که الگوی جامعه محسوب می‌شوند، بقیه نیز خودبه‌خود تأثیر می‌پذیرند و زمینه اصلاح جامعه فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.