تدوین کتاب گزارش عملکرد شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه کتاب گزارش عملکرد ۶ ساله شهرداری با محتوای ۲۴۰ مطلب، ۱۳۵ هزار کلمه و ۱۵۵۰ نفر ساعت تدوین شده است، گفت: همچنین بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ دقیقه از مصاحبه‌ها با رویکرد ثبت تاریخ شفاهی تصویربرداری و مستندسازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین کتاب گزارش عملکرد شهرداری قم
شناسه : 39277 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به تدوین کتاب گزارش عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، اظهار کرد: تهیه این کتاب جامع با محتوای ۲۴۰ مطلب و ۱۳۵ هزار کلمه و هزار و ۵۵۰ نفر ساعت فعالیت با توان داخلی شهرداری قم صورت گرفته است.

وی افزود: کتاب گزارش عملکرد شهرداری قم شامل مقدمه و مؤخره، فصول ۱۴ گانه شامل سرفصل، اشاره و معرفی، متن مصاحبه و داده‌نماها، عکس‌نوشته‌ها و نگارخانه است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر انجام ۷۰ مصاحبه حضوری با معاونین، مشاورین، مدیران کل، مدیران مناطق و سازمان‌ها و مدیران کل مجموعه مدیریت استان به مدت ۵ هزار و ۳۳۰ دقیقه، گفت: ۷۵۰ نفر ساعت فعالیت برای آماده‌سازی محتوای مصاحبه‌ها شامل انجام مصاحبه، پیاده‌سازی متن، تنظیم اولیه، ویرایش اولیه، نگارش مقدمه، پیشنهاد تیتر، ویراستاری، بررسی نهایی و انتخاب تیتر صورت گرفته است.

وی، مستندسازی و تصویربرداری بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ دقیقه از مصاحبه‌ها با رویکرد ثبت تاریخ شفاهی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: ۶۱ عنوان داده‌نما در این گزارش عملکرد درج شده که ۴۰۰ نفر ساعت فعالیت برای آماده‌سازی محتوای داده‌نماها، صورت گرفت.

رئیس شورای تدوین عملکرد ۶ ساله شهرداری قم با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات، ویرایش، خلاصه‌سازی و گزینش، انتخاب تیتر و بررسی نهایی برای تولید داده‌نماها، تصریح کرد: ۱۰۰ نفر ساعت فعالیت برای تهیه سایر مطالب و ۵۳ عنوان گردآوری اطلاعات، نگارش ویراستاری، انتخاب تیتر و بررسی نهایی در این گزارش عملکرد صورت گرفته است.

وی به انجام ۱۰۰ نفر ساعت فعالیت برای تهیه و انتخاب تصاویر اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ قطعه تصویر از پروژه‌ها، فضاهای عمومی شهر، دیدارها، بازدیدها، جلسات، افراد و …، ۴۰۰ نفر ساعت فعالیت برای طراحی، گرافیک و صفحه‌آرائی نشریه جامع، صفحه‌آرائی متون و انجام چندین مرحله اصلاحات، طراحی داده‌نماها،طراحی ساختار و قالب نشریه، طراحی جلد، طراحی آرم و نشان‌ها در این مدت انجام شد.

کلانترزاده با بیان اینکه از اسفندماه که کار تدوین گزارش عملکرد آغاز شده ۳۵ جلسه کمیته‌های تدوین گزارش عملکرد داشتیم، اظهار کرد: ترجمه ۴ زبانه بخش‌هایی از کتاب عملکرد به زودی منتشر خواهد شد و همچنین تمام محتواها و مطالب تولیدشده در قالب این کتاب در سایت عملکرد شهرداری منتشر می‌شود.

وی بیان کرد: برای هریک از مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها و بخش‌های شهرداری کلیپ‌ها و محتواهای مرتبط تولید شده و به مرور منتشر خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: تمام اقدامات انجام‌شده در قالب این گزارش عملکرد نیز به صورت یک فیلم ۲۵ دقیقه‌ای تولید شده و به زودی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.