لزوم توسعه پروژه‌های پارکینگ‌سازی در مناطق شهری

شهردار قم با تأکید بر اینکه هیچ پروژه‌ شهری نباید به دلیل پایان دولت یا پایان دوره فعلی شورا متوقف شود، بر ضرورت توسعه پروژه‌های پارکینگ‌سازی در مناطق شهری تأکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم توسعه پروژه‌های پارکینگ‌سازی در مناطق شهری
شناسه : 39272 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، با تأکید بر ضرورت توسعه پروژه‌های پارکینگ‌سازی در مناطق شهری؛ گفت: اعتقاد به نهضت پارکینگ‌سازی باید در دستور کار ویژه مدیران مناطق قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه بافت مرکزی شهر قدیمی بوده و وسایل نقلیه افزایش یافته، در نتیجه باید تدبیر ویژه‌ای در حوزه پارکینگ‌سازی خصوصاً با اولویت هسته مرکزی شهر انجام شود.

شهردار قم در ادامه با تأکید بر ضرورت زیباسازی شهر قم به مناسبت عید غدیر، اظهار کرد: باید با اقدامی شایسته و در خور، عید بزرگ غدیر خم را در قم گرامی بداریم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به روزهای پایانی دوره فعلی شورا و مدیریت شهری، تصریح کرد: شهرداری با تمام توان در این روزهای پایانی خدمت‌، کارها را پیگیری خواهد کرد و هیچ پروژه و کاری در شهر قم متوقف بر تشکیل شورای جدید و ادامه خدمت و یا انتخاب تیم جدید مدیریت شهری نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ پروژه‌ شهری نباید به دلیل پایان دولت یا پایان دوره فعلی شورا متوقف شود، گفت: ما به خدا و مردم تعهد دادیم که در مسیر خدمت حرکت کنیم و نباید نگاهمان به این مسائل باشد.

شهردار قم در پایان با اشاره به تدوین کتاب عملکرد ۶ ساله مدیریت شهری، اظهار کرد: زحمات زیادی برای تدوین این کتاب کشیده شده و همه دست‌اندرکاران دست به دست هم دادند تا بستری برای اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در این مدت فراهم شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.