قم نیازمند مراکز تفریحی و گردشگری است

استاندار قم با تأکید بر اینکه قم به سبب کمبود مراکز تفریحی و گردشگری نیازمند افتتاح و توسعه این فضاهاست، گفت: مدیریت استان همواره تأکید داشته که حامی و پشتیبان توسعه مراکز تفریحی و تقویت نشاط اجتماعی در شهر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم نیازمند مراکز تفریحی و گردشگری است
شناسه : 39267 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم افتتاح تله‌سیژاه بوستان علوی و روشنایی بوستان‌های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر و تجهیز و راه‌اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با قدردانی از اجرای پروژه‌هایی که مورد نیاز شهر قم است، اظهار کرد: قم به سبب کمبود مراکز تفریحی و گردشگری نیازمند افتتاح و توسعه این فضاهاست.

وی افزود: گسترش مراکز تفریحی از جمله مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مدیریت شهری به این امر اهتمام ورزیده و شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی برخی از آنها هستیم.

وی با اشاره به اعتماد مردم قم به مدیریت شهری تصریح کرد: مدیریت استان هم همواره تأکید داشته که حامی و پشتیبان تمام این فعالیت‌هاست و خواهد بود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه نگرش سیستمی اقتضا می‌کند که تمام مجموعه شهر در ارتباط با هم باشند، گفت: تعامل و هماهنگی‌ها قطعاً به سود مردم قم خواهد بود و به همین منظور در سایه تعامل احداث این پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ورود سالانه ۲۰ میلیون زائر به شهر قم گفت: به همین خاطر نیاز است گردشگری مذهبی در شهر تقویت شده و در کنار آن به ماندگاری زائر با تقویت زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی توجه شود.

سرمست بیان کرد: نشاط اجتماعی با شادی جامعه متفاوت است و بیشتر به این معناست که حالات درونی شهروندان تقویت شده و شور و نشاط و جو روانی جامعه بهبود یابد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.