استقبال شاعران آیینی کشور از فراخوان شعر غدیر

رئیس کانون شاعران آیینی استان قم گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه شعر در قالب فراخوان شعر غدیر ارسال شده و قرار است پس از بررسی‌های دقیق، ۱۱۰ شعر فاخر انتخاب شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال شاعران آیینی کشور از فراخوان شعر غدیر
شناسه : 39247 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم، غلامرضا فلاح اظهار کرد: امسال بنا داریم عید غدیر را با شور و شکوه بیشتری جشن بگیریم؛ بنابراین از دو ماه قبل جلسات متعدد برای گرامیداشت این عید بزرگ در اداره کل تبلیغات اسلامی و با نهادهای فرهنگی و افراد تاثیرگذار در عرصه شعر آیینی برگزار کردیم.

وی بیان کرد: پس از اعلام فراخوان جمع‌آوری اشعار غدیر، استاد مجاهدی پدر شعر آیینی کشور از این حرکت علوی حمایت کردند و خوشبختانه ۱۵۰ شاعر از سراسر کشور برای ارسال اشعارشان اعلام آمادگی کردند.

رئیس کانون شاعران آیینی استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه شعر برای کانون شاعران آیینی استان قم ارسال شده و قرار است پس از بررسی‌های دقیقه، ۱۱۰ شعر فاخر انتخاب و برای بهره‌برداری مداحان سراسر کشور و مجریان مراسم غدیر در بستر فضای مجازی منتشر شود.

وی گفت: در تلاش هستیم که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اشعار برگزیده در قالب مجموعه‌ای، چاپ و روانه بازار شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.