تأمین ۵ هزار تخت اقامتی در خانه مسافرهای قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این‌که حدود ۵ هزار تخت اقامتی در استان را خانه مسافرها تأمین می‌کنند، گفت: کیفیت برخی از خانه مسافرهای قم در حد مهمان‌پذیر و در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأمین ۵ هزار تخت اقامتی در خانه مسافرهای قم
شناسه : 39198 | انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱   پرینت

به‌گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در بازدید میدانی از خانه‌ مسافرهای خیابان اراک قم که به همراه حجت‌الاسلام جواد عرب‌بافرانی رئیس انجمن صنفی خانه مسافر استان انجام شد، اظهار کرد: محدودیت و اعمال قوانین مانند محاسبه مساحت زمین، مانع تبدیل خانه‌های‌ مسافر به مهمان‌پذیر شده اما ارائه کیفیت خدمات در این واحدها در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این‌که حدود ۵ هزار تخت اقامتی در استان را خانه مسافرها تأمین می‌کنند، ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد سودجو و فاقد صلاح، بدون اخذ مجوز، به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند که باید حساب این خانه‌های غیرمجاز را از خانه مسافر رسمی و دارای مجوز جدا کرد.

ارجمندی با اشاره به این که در خانه‌های غیر مجاز که اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند، امکان نظارت وجود ندارد، افزود: در مراکز اقامتی غیر مجاز با مشکلات امنیتی، اخلاقی و بهداشتی مواجه هستیم که بسیاری از آنها شناسایی و به اماکن نیروی انتظامی معرفی شده‌اند.

او با بیان اینکه خانه مسافرهای مجاز باید ساماندهی شوند، گفت: مشکلات خانه مسافرهای مجاز استان با سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مانند مرکز بهداشت، سازمان آتش‌نشانی و اماکن نیروی انتظامی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.