در بازدید از عرصه‌های منابع طبیعی قم صورت گرفت

غرس نهال توسط رئیس سازمان محیط زیست در قم

شهر بیست/ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن بازدید از عرصه‌های منابع طبیعی قم به غرس نهال در پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) پرداخت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
غرس نهال توسط رئیس سازمان محیط زیست در قم
شناسه : 3914 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل منابع طبیعی قم، مراسم جشن درختکاری ظهر امروز با حضور جمعی از فعالان منابع طبیعی و دانش‌آموزان در پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) قم برگزار شد.

عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم و معاونان وی در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) در مساحتی بیش از ۴۳۵ هکتار از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب اسلامی به قم اجرا شده است، اظهار کرد: آب مورد نیاز این پارک جنگلی از محل پساب شهری تأمین می‌شود.

سید محمدتقی سجادی با بیان اینکه عملیات‌های مقابله با بیابان‌زایی در اطراف پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) نیز درحال دنبال شدن است، تصریح کرد: امیدواریم در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این حوزه از ظرفیت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی از اجرای عملیات درختکاری در فازهای مختلف پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) یاد کرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی در حوزه صنعت، عملیات درختکاری در مساحتی بیش از ۱۰ هکتار از پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) دنبال می‌شود.

در حاشیه این مراسم معاون رئیس جمهور از عرصه‌های منابع طبیعی و همچنین بخش‌های مختلف پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) قم بازدید کرد و همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری به غرس نهال پرداخت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.