برگزاری ۵۰۰ جشن نشاط شهروندی در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه ۵۰۰ جشن نشاط شهروندی طی دوسال گذشته در مناطق مختلف شهر برگزار شده است، گفت: برای برگزاری این مراسم‌ها در دهه ولایت نیز برنامه‌ریزی شده بود اما افزایش شیوع کرونا، برنامه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ۵۰۰ جشن نشاط شهروندی در قم
شناسه : 39131 | انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف در حال برگزاری بوده و استقبال زیادی از آن می‌شود، برگزاری جشن نشاط شهروندی، شادی و نشاط در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ جشن نشاط شهروندی در مراسم‌های مختلف در مدت دو سال گذشته در مناطق مختلف شهری قم برگزار شده است ،تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری این مراسمات در دهه ولایت نیز شده بود که افزایش شیوع کرونا و موج جدید این بیماری، برگزاری این برنامه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها، جشن شکرانه کرامت و جشن ویژه خادمین رضوی در کوی خضر نبی(ع) بود، دراین‌باره استیج‌ها با درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ و جشن‌ها به‌صورت محله‌ای و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروه محراب شهر نیز در ۲۰ مسجد فعال در سطح شهر وظیفه کنترل و مدیریت مجموعه محله از طریق مسجد و اطلاع‌رسانی را دارند، همچنین بسیاری از برنامه‌های سازمان از طریق ارائه فراخوان‌ توسط هیئت‌های مذهبی و مساجد و کانون‌ها و بسیج اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقیمی با اشاره به اهمیت معرفی نقاط تاریخی قم و استفاده از ظرفیت گردشگری اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با سارمان میراث فرهنگی استان برای برگزاری برنامه‌های مختلف و نمایشگاه‌های جانبی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در دو سال و نیم گذشته در مورد بیت امام(ره) و خانه موزه شهیدان زین‌الدین این اتفاق افتاده است، افزود: خانه موزه شهید شفیعی به‌تازگی تملک شده و به‌زودی عملیاتی می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.