آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم گفت: احداث این تقاطع در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و مسیر مستقیم بلوار جمهوری اسلامی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم
شناسه : 39122 | انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کلهری با تشریح آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، اظهار داشت: فاز نخست طرح تقاطع غیرهمسطح میدان نماز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز این طرح از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریالی، گفت: طبق زمان‌بندی‌ها، این تقاطع در مدت ۱۸ ماه زیر بار ترافیک می‌رود و بر اساس زمان‌بندی هم‌اکنون باید حدود یک درصد پیشرفت می‌داشت که در حدود ۱۲ درصد و بالاتر از زمان تعیین‌شده است.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز عنوان کرد: روند پروژه به نظر می‌رسد ابتدا کند بوده که به دلیل معارضات تأسیساتی است، اما به‌طورکلی زمان‌بندی اجرای آن ۱۸ ماه و اواسط مرداد ۱۴۰۱ قابل بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا پایان سال روگذر بلوار جمهوری اسلامی را تحویل دهیم، تصریح کرد: دراین‌باره کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان نماز از مزیت‌های این طرح است که دو رینگ اصلی ترافیک شهر قم به شمار می‌روند.

کلهری خاطرنشان کرد: این دو رینگ، بلوار جمهوری را از یک طرف به پردیسان و از طرفی به مناطق ۲ و شش را و از سوی دیگر بلوار فردوسی نیز منطقه ۴ را به مناطق یک و پنج متصل می‌کند و بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند بار ترافیکی خیابان‌های اطراف مانند هنرستان و محمود نژاد را کاهش دهد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۴ پایه اصلی پل روگذر تکمیل و دو پایه دیگر در حال ساخت است و در آینده نزدیک شاهد ساخت عرشه پل هستیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.