کوچ بازیکنان قهرمان لیگ بسکتبال به شیمیدر قم

تیم بسکتبال شیمیدر قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور علاوه بر تمدید قرارداد چهار بازیکن، ۹ مهره جدید جذب کرد که ۶ تن آنان از بازیکنان فصل گذشته قهرمان لیگ یعنی شهرداری گرگان هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کوچ بازیکنان قهرمان لیگ بسکتبال به شیمیدر قم
شناسه : 39051 | انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم بعد از موفقیت تیم بسکتبال این باشگاه در کسب مقام سوم فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تغییر و تحولات زیادی در کادر فنی و بازیکنان این تیم ایجاد و نفرات جدید را معرفی کرد.

۹ بازیکن جدید تیم شیمیدر قم در فصل آتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تا این لحظه از نقل و انتقالات فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ رقابت‌ها حامد حسین‌زاده از مهرام، روزبه ارغوان، محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، حسن علی‌اکبری و مایک رستم‌پور از شهرداری گرگان، محمد یوسف‌وند از ذوب‌آهن اصفهان و سالار منجی از پالایش نفت آبادان هستند.

همچنین با نظر کادر فنی تیم بسکتبال شیمیدر قم قرارداد چهار بازیکن این تیم که فصل گذشته نیز شیمیدر را در لیگ برتر همراهی می‌کردند نظیر میرو قازاری‌مقدم، رافی‌ درغوکاسیان، امیرحسین آذری و علی دریایی با این تیم تمدید شده، ضمن اینکه باشگاه شیمیدر اعلام کرده اسامی سایر بازیکنان این تیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

کادر مدیریتی و فنی باشگاه شیمیدر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هنریک درغوکاسیان (مالک و مدیرعامل باشگاه)، نصرت‌الله جعفریان (مدیر اجرایی باشگاه و سرپرست تیم)، مهران شاهین‌طبع (سرمربی)، احمد حیدری‌پرور (مربی)، امیرمهدی قانع (تکنیکال آنالیزور)، مهدی خیرخیز (ویدئو آنالیزور)، حسن لاچینی (بدن‌ساز)، حسین قلی‌نژاد (پزشک)، سجاد ایزدمهر (ماساژور) و حسین جعفری (تدارکات) هستند.

در حالی که باشگاه شیمیدر اعلام کرده اسامی کادر فنی سایر رده‌های سنی این باشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد، هادی عامری سرپرست این تیم در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌‌های کشور را به عنوان سرپرست تیم‌های لیگ دسته اول و آکادمی این باشگاه معرفی کرده است.

گفتنی است:‌ با توجه به اینکه تیم ملی بسکتبال کشورمان هم اکنون در کشور ژاپن به سر می‌برد و آماده رویارویی با رقبای خود در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو می‌شود و پس از این بازی‌ها باید در مسابقات کاپ آسیا به میدان برود، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به احتمال فراوان از اواخر مهر و اوایل آبان سال جاری آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.