مستند معرفی صنایع‌دستی قم تولید شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از تولید ۲۵۰ دقیقه مستند برای معرفی صنایع‌دستی استان در برنامه همسفر ویژه شبکه مستند خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مستند معرفی صنایع‌دستی قم تولید شد
شناسه : 39049 | انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی از از تولید ۲۵۰ دقیقه مستند برای معرفی صنایع‌دستی استان در برنامه همسفر ویژه شبکه مستند خبر داد و گفت: مستند صنایع‌دستی قم در ۱۰ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای در مجموع حدود ۲۵۰ دقیقه در حال ضبط و پخش است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این‌که سری اول مستند معرفی صنایع‌دستی قم آماده پخش است، ادامه داد: با توجه به ثبت شهر قم به عنوان شهر ملی انگشتر و اهمیت انگشترسازی در این شهر، برنامه اول مستند صنایع‌دستی با موضوع (انگشترسازی شهر قم) عصر روز شنبه دوم مردادماه ساعت ۱۷ از شبکه مستند پخش شد.

ارجمندی ادامه داد: معرفی هنر گوهرتراشی، هنر گره‌چینی، هنر چاقوسازی، هنر منبت و هنر معرق از جمله برنامه‌هایی است که به ترتیب، ساعت ۱۷ از شبکه مستند در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به این که صنایع‌دستی برای ترویج و توسعه نیاز به معرفی دارد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت و نقش صدا و سیما در اقناع افکار عمومی، این هنر-صنعت برای شناسایی بیشتر، پیوندی ناگسستنی با شبکه‌های ملی و استانی دارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.