توسعه خدمات الکترونیکی در پایانه‌های مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیک در پایانه‌های مسافربری، گفت: طراحی و بهره‌برداری از سامانه تحت وب مدیریت خدمات در پایانه‌ها، بسیاری از مشکلات این حوزه را به حداقل رسانده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه خدمات الکترونیکی در پایانه‌های مسافربری قم
شناسه : 38899 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، با اشاره به طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر و پایانه‌های مسافربری پیش‌بینی‌شده در آن، اظهار کرد: به دلیل تغییر طرح مسیر فعلاً احداث پایانه جنوبی شهر به‌جایی نرسیده و همکاری خوبی نیز از سوی مدیریت استان و راه و شهرسازی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیک در پایانه‌های مسافربری گفت: طراحی و بهره‌برداری از سامانه تحت وب مدیریت خدمات در پایانه‌ها صورت گرفته که بسیاری از مشکلات را به حداقل رسانده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر برقراری ارتباط آنلاین بین تمام پایانه‌های مسافربری شهر قم افزود: تمام پایانه‌ها به تجهیزات یو‌پی‌اس و مدیریت و نظارت تصویری مجهز شده‌اند تا ضمن نظارت خدمات با خلل روبه‌رو نشود.

وی به ایجاد سکوی اختصاصی برای شرکت‌های مسافربری جهت نظم‌بخشی به تردد مسافرین اشاره و یادآور شد: ساماندهی سامانه حمل‌ونقل بار در پایانه مرکزی، جلوگیری از فعالیت جارچیان در پایانه، احداث ۱۰۰ سایبان برای پارکینگ پایانه، ساماندهی سالن انتظار پایانه مرکزی و… جزو اقدامات در سال‌های اخیر بوده است.

پوریافر با تأکید بر ساماندهی پایانه شهدای ۷۲ تن گفت: با کمک مدیریت استان و اداره کل راهداری و پیگیری مدیریت حمل‌ونقل شهرداری، ساماندهی میدان شهدای ۷۲ تن به نتیجه رسید و احداث سکوی روبروی سوهانی‌ها و استقرار دو شرکت حمل‌ونقلی صورت گرفت و استقرار مسافرین در این بخش مدیریت شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: با این کار و همراهی دادستانی مشکل تردد و توقف اتوبوس‌ها در میدان شهدای ۷۲ تن و سطح شهر حل شد.

پوریافر با اشاره به وضعیت پایانه فدک اذعان کرد: با استقرار سه شرکت حمل‌ونقلی و ساماندهی پایانه و احداث سالن و سکوی انتظار و خدمات مسافرین وضعیت خوبی در این محور ایجادشده است.

وی به وضعیت پایانه مسافربری خرمشهر اشاره کرد و افزود: در گذشته مسافرین جنوب کشور در کنار خیابان منتظر اتوبوس می‌ماندند که خدمات و امکانات لازم پایانه‌ای در این محور ایجاد شد و همزمان ساماندهی اتوبوس‌ها و مسافرین هم صورت گرفت تا مشکل این بخش نیز حل شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم شرایط نامناسب پارک‌سوار شمالی را یادآور شد و افزود: در پارک‌سوار شمالی هم استقرار شرکت حمل‌ونقلی صورت گرفته و هم با توجه به مشکلاتی که در گذشته وجود داشت با اعتبار ۵ میلیارد تومانی ساماندهی و زیباسازی پارک‌سوار در بستر بلوار شهید سلیمانی در دستور کار قرارگرفته است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.