اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه امامت و ولایت با هدف کمک‌رسانی به محرومین جامعه خبر داد و گفت: بانیان و خیرین می‌توانند با هر توان مالی با شماره گیری#۳۱۳*۷۸۰* در این طرح مؤمنانه شرکت کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)
شناسه : 38827 | انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسجد جمکران، ابراهیم صدوقی اظهار کرد: «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی» درششمین گام از فعالیت خود برنامه ویژه‌ای را به مناسبت عیدسعیدقربان تا عیدسعیدغدیرخم در حوزه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه دارد و اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(علیه السلام) را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ازآغاز به کار فعالیت قرارگاه تاکنون بالغ بر۹۰ تن گوشت و ۹۰۰ هزار پرس غذای گرم بین فقرا و آسیب دیدگان ازکرونا توزیع شده، بیان کرد: این طرح از بیست ونهم تیرماه لغایت هفتم مرداد۱۴۰۰ در ایام اعیاد قربان و غدیر با هدف استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مسجد و هم‌افزایی گروه های جهادی جهت کمک رسانی به محرومین جامعه و ایجاد شبکه تعاملی خدمات اجتماعی با رویکرد رفع فقر و محرومیت و دمیدن روح امید و جریان سازمهدوی درجامعه اجرا می‌شود.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در گام جدید فعالیت قرارگاه، طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(علیه السلام) و بسترسازی برای اقبال بیش از پیش آحاد مردم به این امر مبارک در ایام دهه امامت و ولایت اجرایی می‌شود.

صدوقی با اشاره به اینکه برای توزیع گوشت قربانی توسط مشارکت‌کنندگان نیز تمهیداتی صورت گرفته و شرایطی وجود دارد که در صورت درخواست قربانی‌کنندگان اعلام می‌شود، گفت:  در این ایام به افرادی که اقدام به قربانی با هدف توزیع برای مردم مستضعف کنند توسط مسجد مقدس جمکران شرایط مشارکت در نظرگرفته شده است.

گفتنی است بانیان و خیرین می‌توانند با شماره گیری#۳۱۳*۷۸۰* در این  طرح مؤمنانه شرکت کنند.

همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳۰ بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران برای واریز وجوه نقدی در نظر گرفته شده، ضمناً عزیزانی که نذر گوسفند قربانی دارند می توانند با شماره ۳۷۲۵۴۷۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.