ورزشکاران المپیکی قم بدرقه شدند

مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ورزشکاران المپیکی قم بدرقه شدند
شناسه : 38802 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، آیین بدرقه قهرمانان استان قم به مسابقه‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو (ژاپن) در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

در این مراسم رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به حضور چهار ورزشکار قمی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو گفت: استان قم یکی از ۱۷ استان سختکوش کشور است که موفق به حضور در این آوردگاه بزرگ ورزشی شده است.

وی افزود: تداوم حضور ورزشکاران استان، پس از حضور پرافتخار سعید چاووشی در رشته پرتاب با دیسک در مسابقات پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول (کره جنوبی) و حضور موفق ۲ قهرمان ارزنده (محمد محمدنژاد و حسین گلستانی) در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته در المپیک ۲۰۱۶ برزیل؛ در المپیک توکیو با حضور دوباره این ۲ قهرمان و نیز شرکت سید محمدحسین حسینی جد (والیبال نشسته)؛ حضور بی‌سابقه چهار نماینده قم در رقابت‌های مذکور را رقم زد.   

همچنین بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم اظهار کرد: ما به وجود چنین قهرمانانی در استان افتخار و افتخارآفرینی‌هایشان را به مربیان و خانواده‌های ایشان تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به اعزام این قهرمانان به مسابقات مذکور خاطرنشان کرد: ان شبااءالله این ورزشکاران در سطح بین المللی افتخارآفرینی خواهند داشت و برای کشورمان مایه مباهات هستند.

استاندار قم همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های دولتی استان قم شایسته است در حمایت از قهرمانان و مدال آوران این استان اهتمام ویژه داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود سجاد امیری ماساژور استان قم در تیم ملی کشتی آزاد و نیز علیرضا نجاتی با تیم ملی کشتی فرنگی، حسین گلستانی و سید محمدحسین حسینی جد با تیم ملی والیبال‌نشسته و محمد محمدنژاد با تیم ملی بسکتبال با ویلچر به عنوان «بازیکن» در بازی‌های پارالمپیک توکیو حضور دارند.

در این مراسم از علیرضا نجاتی نماینده کشتی قم در مسابقات المپیک توکیو با اهدای مبلغ ۳۵ میلیون تومان تجلیل شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.