برخی دستگاه‌های شهربازی غدیر منحصر به فرد است

مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از منحصر به فرد بودن برخی دستگاه‌های شهربازی تازه افتتاح شده غدیر قم سخن گفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برخی دستگاه‌های شهربازی غدیر منحصر به فرد است
شناسه : 38749 | انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت اظهار داشت: شهربازی بوستان غدیر یکی از انتظارات چندین ساله از شهرداری بود که در سه سال گذشته به‌رغم وجود نوسانات ارزی با موفقیت به پایان رسید.

معرفت با اشاره به اینکه قرارداد این شهربازی با سرمایه‌گذار ۲۰ ساله است، ابراز کرد: در فاز نخست، ۱۹ دستگاه آماده بهره‌برداری شده و بارها نیز مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی برخی شهربازی‌ها، دستگاه‌ها از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شوند و این در حالی است که تمام دستگاه‌های شهربازی غدیر جدید است و مشابه ندارد.

مسئول امور سرمایه‌گذاری در شهرداری قم در امور سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: این نخستین شهربازی است که تمام چیدمان، المان‌ها و فضای سبز آن به همین منظور طراحی شد و به‌طور آزمایشی نیز در یک ماه اخیر مورداستفاده قرارگرفته است.

معرفت با بیان اینکه سهم سرمایه‌گذاری شهرداری در شهربازی غدیر بیش از ۱۵ میلیارد تومان بوده که صرف محوطه‌سازی، تأسیسات زیربنایی و انشعابات انجام‌شده، گفت: سهم سرمایه‌گذار نیز بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان  با بیان اینکه برای نخستین بار سرمایه‌گذاری در شهرداری از  سال ۸۱ آغاز و تا سال ۹۴ نیز ۲۰ قرارداد بین شهرداری و سرمایه‌گذاران منعقدشده، اذعان کرد: از سال ۹۴ تاکنون ۲۴ قرارداد به ارزش دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان قرار داد منعقدشده است.

مسئول امور سرمایه‌گذاری در شهرداری قم تصریح کرد: سهم شهرداری قم در این سرمایه‌گذاری‌ها ۳۵ درصد و سهم سرمایه‌گذار نیز ۶۵ درصد بوده  و براساس آمار موجود شاهد شش برابر شدن سرمایه‌گذاری‌های شهرداری از نظر تعداد و حجم سرمایه‌گذاری هستیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.