تجهیز آتش‌نشانان قمی به لوازم انفرادی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه تمامی پرسنل این سازمان دارای لوازم انفرادی و ست کامل هستند، گفت: تهیه یک دست لباس کامل و تجهیزات فردی برای یک آتش‌نشان امروزه رقمی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجهیز آتش‌نشانان قمی به لوازم انفرادی
شناسه : 38616 | انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه تمامی پرسنل سازمان آتش‌نشانی دارای لوازم انفرادی و ست کامل هستند، گفت: در سال‌های دور تعداد اندکی دستگاه تنفسی در ایستگاه‌های آتش‌نشانی وجود داشت که امروز به تعداد همه پرسنل دستگاه تنفسی تهیه‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در حال حاضر همه پرسنل سازمان دارای یک ست کامل تجهیزات لوازم انفرادی شامل دستگاه تنفسی، کلاه، چکمه، دستکش و لباس آتش‌نشانی به‌صورت اختصاصی و انفرادی هستند.

وی، افزایش قیمت‌های تجهیزات تخصصی آتش‌نشانی را موردتوجه قرارداد و افزود: تهیه یک دست لباس کامل و تجهیزات فردی برای یک آتش‌نشان امروزه رقمی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است که این رقم بار مالی زیادی برای سازمان ایجاد کرده است.

جعفری با تأکید بر اینکه برخی از تجهیزات جزئی به‌صورت جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اذعان کرد: سازمان شرایط خاصی ازنظر مالی دارد، ولی همه تلاش‌ها در سال‌های گذشته این بوده که بتوانیم تجهیزات انفرادی و شخصی را برای همه همکاران تهیه کنیم.

وی با اشاره به استاندارد بودن وضعیت شهر قم در زمینه ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اظهار کرد: قم از شهرهای استاندارد در زمینه ایستگاه آتش‌نشانی در کشور است و از سال گذشته احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی نیز در بلوار پیامبر اعظم(ص) آغازشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه این سازمان پرهزینه‌ترین سازمان شهرداری قم به‌حساب می‌آید، اضافه کرد: منابع شهرداری نیز محدودیت داشته ولی مدیریت شهری در سال‌های گذشته از هیچ تلاشی برای ارتقای سازمان در جهت نیروی انسانی، تجهیزات و… دریغ نکرده است و امروز این سازمان از مجموعه‌های سرآمد آتش‌نشانی در کشور است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.