انسداد خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی/ بلوار بهار دوطرفه شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از انسداد خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی برای احداث پیاده‌راه و فعالیت‌های عمرانی خبر داد و گفت: خط‌کشی خیابان بهار انجام‌شده و تنها خودروهای امدادی، تاکسی و خودروهای خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجازه تردد در این مسیر را دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انسداد خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی/ بلوار بهار دوطرفه شد
شناسه : 38607 | انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث پیاده‌راه در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی، اظهار داشت: از روز گذشته بعد از جابه‌جایی پارکینگ موتورسیکلت، نصب نیوجرسی‌ها، جابه‌جایی دو ایستگاه تاکسی و…، مسیر خیابان برای آغاز عملیات عمرانی مسدود شد.

وی با بیان اینکه خیابان بهار تا خیابان شبستان به‌صورت دوطرفه و بن‌بست شده است، ابراز کرد: خط‌کشی خیابان بهار انجام‌شده و تنها خودروهای امدادی، تاکسی و خودروهای خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجازه تردد در این مسیر را دارند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه این مسیر از خیابان شبستان و چهارراه شهدا دیگر دسترسی نداشته و فعالیت‌های عمرانی آن آغازشده است، تصریح کرد: این پروژه قرار است در پایان سال اجرایی شود و هزینه احداث آن نیز ۱۴۸ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه کوچه‌های منتهی به خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی نیز از ابتدای برخی کوچه‌ها بسته‌شده است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این پیاده‌راه در زمان‌بندی انجام‌شده اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.