انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب در انتشارات «زائر» با موضوع کودک و نوجوان

رئیس مرکز آفرینش‌های هنری آستان مقدس بانوی کرامت از انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در انتشارات زائر خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در قالب‌های شعر، قصه‌های کوتاه کودکانه و داستان‌های تربیتی منتشر شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب در انتشارات «زائر» با موضوع کودک و نوجوان
شناسه : 38447 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه در انتشارات زائر حرم مطهر بانوی کرامت حدود ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به چاپ رسیده است، اظهار کرد: انتشارات زائر از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده و در حوزه های مختلف دینی برای تمامی سنین کتاب های فاخری به چاپ رسانده است.

وی با بیان اینکه برخی از کتاب های کودک و نوجوان انتشارات زائر تا ۱۵ بار تجدید چاپ شده است، افزود: کتاب های کودک و نوجوان در قالب‌های شعر، قصه های کوتاه کودکانه و داستان‌های تربیتی به موضوعاتی از جمله آداب زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها، آموزش اصول دین، برش‌های کوتاهی زندگانی انبیاء و ائمه(ع) و آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی می پردازد.

رئیس مرکز آفرینش های هنری آستان مقدس بانوی کرامت افزود: برای تولید این آثار از نویسندگانی مانند علیرضا حضرتی در بخش اشعار کودکانه و حجت الاسلام محمد مهاجرانی در بخش قصه های کودکانه استفاده شده است و ۱۲۰ عنوان کتاب نیز به صورت گروه نویسندگان بوده نوشته شده که به عنوان مثال می توان به کتاب «دختری در مزرعه» اشاره کرد که به زبان هلندی نیز ترجمه شده است.

وی با بیان این که برخی از آثار ادبیات کودک در این انتشارات به زبان های عربی، آلمانی، اردو و هلندی ترجمه و به چاپ رسیده است، افزود: با توجه به تغییر مدیریت این انتشارات اخیرا تولیدات جدیدی نداشته ایم ولی در سال گذشته حدود ۲۰ عنوان کتاب تجدید چاپ شده اند و در فروشگاه های انتشارات زائر عرضه شده است.

فتح‌الله‌زاده بیان کرد: در سال گذشته مجموعه کتاب های ماجراهای حسنی در شهر قم و زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها و همچنین کتاب های اصول دین به تجدید چاپ رسیده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.