جمع‌آوری دو پارکینگ موتورسیکلت در قم

دو پارکینگ موتورسیکلت روبه‌روی پاساژ قدس در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی و همچنین بلوار بهار به دلیل انجام عملیات آرام‌سازی و پیاده‌راه‌‌سازی معابر اطراف حرم حضرت معصومه(س) جمع‌آوری شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری دو پارکینگ موتورسیکلت در قم
شناسه : 38438 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دو پارکینگ موتورسیکلت مقابل پاساژ قدس در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی و همچنین خیابان آیت‌الله حائری (بلوار بهار) به دلیل انجام عملیات آرام‌سازی و پیاده راه‌ سازی معابر اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در اختیار پیمانکار قرارگرفت و سازمان ترافیک نسبت به جمع‌آوری و انتقال این دو پارکینگ اقدام کرد.

قاسم طالبی با اشاره به جمع‌آوری و آزادسازی مسیر پروژه‌های عمران شهری از طرح‌های موقت پارکینگی، اظهار داشت: با توجه به کمبود فضاهای پارکینگ در هسته مرکزی شهر یا معابر و میادین پرتردد، برخی از طرح‌های سازمان ترافیک به‌صورت موقت اجرا می‌شوند تا ضمن نظم‌بخشی به وضعیت ترافیکی، بخشی از نیازهای شهروندان و مسافرین را به خصوص در حوزه پارک وسیله نقلیه برطرف کنند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: پارکینگ موتورسیکلت و برخی از پارکینگ‌های خودرو در میادین و اطراف حرم مطهر ازاین‌دست طرح‌ها به‌حساب می‌آیند و اگر در آینده در مسیر پروژه‌های عمران و آبادانی شهر قرار بگیرند، این سازمان نسبت به جمع‌آوری یا جابه‌جایی آن اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در جمع‌آوری پارکینگ‌ها، پیش‌بینی مکان جایگزین در کوتاه‌ترین فاصله با طرح قبلی درصورتی‌که امکان داشته باشد در دستور کار خواهد بود، ابراز کرد: درصورتی‌که این موضوع قابل انجام نباشد، تلاش داریم در مکان‌های جدید امکان ایجاد پارکینگ را بررسی و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به راه‌اندازی آن اقدام کنیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.