پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه احداث بلوار شهید سلیمانی

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از پیشرفت ۹۵ درصدی بلوار سپهبد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: طول این بلوار ۱۵۰۰ متر بوده و ۳۰ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه احداث بلوار شهید سلیمانی
شناسه : 38427 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آخرین وضعیت احداث بلوار شهید سلیمانی اظهار داشت: این بلوار حدفاصل کوچه شماره ۱۷ الی ۳۷ بلوار غدیر قرار دارد و هم‌اکنون با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بلوار شهید سلیمانی ۱۵۰۰ متر طول دارد و از لحاظ ترافیکی بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: احداث این بخش از بلوار بار ترافیکی محدوده بلوار امین(ص)، بلوار غدیر و خیابان‌های منتهی به آن را به‌طور چشمگیری پوشش و کاهش خواهد داد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم در ادامه از ۳۰ هزار تن آسفالت و زیرسازی این بلوار خبر داد و افزود: در این پروژه ۵۶۰۰ متر طول نیز جدول‌گذاری انجام‌شده است.

وی بلوار شهید سلیمانی را شریان اتصال شمال به جنوب قم و مسیر دسترسی به مجموعه پروژه‌های در حال احداث نیک‌اندیش واقع در بلوار امام رضا(ع) عنوان کرد و ادامه داد: برای بهره‌برداری از این پروژه تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اصفهانیان مقدم در پایان، هدف از اجرای این پروژه را کاهش مدت‌زمان سفرهای درون‌شهری، افزایش ایمنی تردد شهروندان و کاهش تصادفات دانست و یادآور شد: مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری سبب تسریع در اجرای پروژه‌ها و از اصول تحقق‌پذیری توسعه پایدار محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.