نشست کارشناسی مذهبی سریال حضرت معصومه(س) برگزار شد

نشست کارشناسی مذهبی ده قسمت دوم فیلمنامه سریال حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور کارشناسان دینی و عوامل این سریال در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست کارشناسی مذهبی سریال حضرت معصومه(س) برگزار شد
شناسه : 38327 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشست بررسی ده قسمت دوم فیلمنامه سریال حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی به عنوان کارشناس مذهبی این مجموعه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد مشاور تولیت آستان بانوی کرامت، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر، مجتبی امینی تهیه‌کننده مجموعه حضرت معصومه سلام الله علیها و رسول‌پور نویسنده این مجموعه در سالن جلسات ساختمان کریمه حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این نشست برخی منابع روایی فیلمنامه از نظر سندی و دلالتی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و تأکید شد در رابطه با این اتهام که شیعیان، ائمه(ع) را در حد خدا می‌دانند پاسخ های مناسب ارائه شود.

امینی نیز در این نشست با اشاره به مراحل پایانی فیلمنامه حضرت معصومه سلام الله علیها از آغاز پیش تولید این سریال در اوایل مردادماه خبر داد و گفت: در این مرحله در زمینه آماده سازی زیرساخت‌ها و اینکه در چه استان‌ها و کشورهایی باید دکور زده شود و طراحی نقشه راه مراحل تولید، اقدامات لازم صورت می گیرد.

تهیه کننده سریال حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: با توجه به اینکه کارهای تاریخی زمان‌بر، سخت و سنگین است، پیش‌بینی می‌شود ساخت این سریال چند سالی زمان ببرد و برنامه ریزی شده است که هرچه سریعتر و بدون وقفه کار تولید پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نوشته های مشابه
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
سرانه ۱۰ میلیون تومانی به ازای هر نفر در بودجه عمرانی شهرداری قم
امکان برپایی بازارچه‌های موقت در ۱۳ بوستان شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.