عذرخواهی «آهنین‌پنجه» از مردم قم/ شرایط سختی را تجربه می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با عذرخواهی از شهروندان بابت قطعی برق، گفت: قطع برق برنامه‌ریزی شده در این روزها، تنها یک نوبت در روز و آن هم به مدت ۲ ساعت است و چنانچه گاهی قطعی بیشتری در طول روز مشاهده می‌شود، ناشی از اتفاقات و حوادث غیرمترقبه بویژه در گرما و فصل تابستان مانند اتصالی، فیوزسوزی و مانند آن است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عذرخواهی «آهنین‌پنجه» از مردم قم/ شرایط سختی را تجربه می‌کنیم
شناسه : 38241 | انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱   پرینت

 به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهدی آهنین‌پنجه که در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان سخن می‌گفت، با اشاره به کمبود ۱۲ تا ۱۴ هزار مگاوات برق در کشور، گفت: حداکثر ۶۹۳ مگاوات برق در روزهای اخیر به قم تخصیص داده شده، در حالی که نیاز مصرف حداقل ۹۰۰ مگاوات است.

وی همچنین به تماس های فراوان همشهریان با مرکز فوریت های شرکت توزیع نیروی برق قم (۱۲۱) توجه داد و بیان داشت: روز گذشته، حدود یک هزار و ۲۰۰ تماس با این مرکز برقرار شده که همکاران ما موفق به پاسخگویی به یک هزار و ۱۰۰ تماس شده‎‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: هم‌استانی‌های عزیز توجه داشته باشند که قطع برق برنامه‌ریزی شده در این روزها، تنها یک نوبت در روز و آن هم به مدت ۲ ساعت است و چنانچه گاهی قطعی بیشتری در طول روز مشاهده می‌شود، ناشی از اتفاقات و حوادث غیرمترقبه بویژه در گرما و فصل تابستان مانند اتصالی، فیوزسوزی و مانند آن است.

آهنین‌پنجه در عین حال ابراز امیدواری کرد خاموشی‌ها در روزهای آینده و در بخش خانگی به حداقل برسد.

وی افزود: البته انتظار ما از ادارات استان این است که بر اساس کاهش حضور کارکنان در وضعیت نارنجی کرونایی و علاوه بر رعایت ساعت کاری جا‌به‌جا شده، مصرف برق خود را نیز تا ۵۰ درصد کاهش دهند، ضمن آن که ادارات و دستگاه هایی هم که مجهز به دیزل ژنراتور هستند، لازم است که از آن بویژه در ساعات پیک مصرف بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اضافه کرد: همچنین از صنایع استان نیز انتظار است بر اساس مصوبات ملی و استانی، همراهی لازم را برای کاهش مصرف داشته باشند.

وی از اصحاب رسانه نیز خواست تا ضمن فرهنگ سازی مصرف بهینه برق، شرکت توزیع نیروی برق استان را نیز برای ارائه خدمت رسانی بهتر و بیشتر یاری کنند.

آهنین‌پنجه در پایان سخنان خود نیز گفت: شرایط سختی را تجربه می کنیم و نیازمند همراهی همه مردم و دستگاه ها هستیم، ضمن آن که از صبوری مردم در این شرایط قابل تحسین است و از این رو باید از همه آنان عذرخواهی کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.