آغاز داوری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در قم

مسئول دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان قم گفت: مرحله داوری این جشنواره در استان قم با دریافت ۷۰ قصه در بخش‌های «زنان و مردان بالای ۱۸ سال»، «دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال» و «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز داوری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در قم
شناسه : 38232 | انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، شیرین دادخواه با اشاره به اینکه روند اجرایی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان قم از دهم تیرماه آغازشده است، اظهار کرد: این جشنواره در استان قم با بارگذاری ۷۰ قصه در بخش‌های زنان و مردان بالای ۱۸ سال، دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: در مرحله بعد، گروه داوران این سه بخش وارد سنجش‌های داوری با رویکرد داشتن نگاه مشترک و انسجام در داوری شدند و پس از اتمام این دوره وارد پایش قصه‌ها با شاخصه‌های ظاهری ازجمله کیفیت، زمان، افقی یا عمودی بودن فیلم‌ها خواهند شد که در این مرحله قصه‌هایی که فاقد شاخصه‌های فوق باشند از مرحله حذف و سایر قصه‌ها به مرحله داوری اصلی راه خواهند یافت.

مسئول دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان قم افزود: این آثار با توجه به فرم‌های ارسالی از سوی ستاد مرکزی توسط سه داور دیده‌شده و با اخذ میانگین نمرات، برگزیده‌های هر بخش مشخص خواهند شد.

وی در پایان بابیان اینکه هر استان ۱۸ برگزیده و ۶ شایسته تقدیر خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تمامی این برگزیدگان در استان تقدیر خواهند شد و درنهایت از تمام این بخش‌ها هشت نفر که رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، وارد مرحله منطقه‌ای خواهند شد.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵ تماس بگیرند یا به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.