مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

نام و یاد شهدا نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در نشست با ائمه جمعه بخش های استان قم گفت: یاد و نام شهدا نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود و روز شهدا فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهیدان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نام و یاد شهدا نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود
شناسه : 3805 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سید جوادهاشمی افزود: پایگاه نماز جمعه با حضور و استقبال آحاد مردم، با بیان شیوای ائمه جمعه مکان مناسبی برای معرفی روز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: امروز عزت، اقتدار و امنیت کشور و ترویج ارزش‌های اسلامی را مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم، یاد و نام شهدا نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: روز شهدا فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است. به ویژه که امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این مسئله باید بیش از گذشته مورد تأکید قرار گیرد.

ائمه جمعه نیز در این نشست به برگزاری برنامه های دیدار با خانواده معظم شهدا و یادواره های شهدا در بخش های استان در طول سال اشاره کردند و افزودند: یاد شهدا و ترویج سیره شهدا به ویژه اخلاق و معنویت شهدا همواره در نماز جمعه مورد تأکید است.

همچنین ائمه جمعه قم نسبت به معرفی روز بزرگداشت شهدا و حفظ و تقویت یاد و راه شهدا برای نسل های انقلاب تأکید داشتند.

ائمه جمعه بخش های استان همچنین در این نشست از مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران به جهت حضور پر رنگ در برنامه دیدار با خانواده های شهدای روستایی و حضور در برنامه یادواره های شهدای بخش های استان قدردانی کردند.

در این جلسه ائمه جمعه بخش های کهک، خلجستان، قنوات، سلفچگان، جعفریه و شهر پردیسان به همراه روسای بنیاد مناطق یک و دو قم و معاونت فرهنگی بنیاد حضور داشتند.

همچنین در آستانه روز بزرگداشت شهدا مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با حضور در مصلای قم، قبل از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی درباره روز بزرگداشت شهدا خواهد پرداخت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.