رقابت ۱۹ هزار کنکوری در قم

آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قم با شرکت حدود ۱۹ هزار و دویست داوطلب گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان در حال برگزاری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رقابت ۱۹ هزار کنکوری در قم
شناسه : 37934 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای قم، آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قم با شرکت حدود ۱۹ هزار و دویست داوطلب گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان در حال برگزاری است.

بزرگترین رقابت علمی کشور روز چهارشنبه با حضور ۱۴۴۵ داوطلب گروه آزمایشی هنر در استان قم کلید خورد و امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه در دومین روز ماراتن علمی کشور نیز ۲ هزار و ۱۶۳ داوطلب در گروه علوم ریاضی-فنی و ۵ هزار و ۶۵۰ داوطلب در گروه علوم انسانی با هم به رقابت پرداختند که ۴ هزار و ۷۲۰ نفر خانم و مابقی آقایان بودند.

نکته قابل توجه اینکه امروز یک داوطلب خانم که بر اساس خوداظهاری مبتلا به کرونا بوده، با تمهیدات لازم در کلاس جداگانه و تحت مراقبت در آزمون شرکت کرد.

همچنین در روز جمعه ۱۱ تیر ماه، ۸ هزار و هفتاد و دو نفر از داوطلبان علوم تجربی در قم با هم به رقابت می‌پردازند.

کنکور سراسری امسال در روز شنبه ۱۲ تیر ماه با رقابت ۲۲۵۰ داوطلب گروه آزمایش زبان‌های خارجی به پایان می‌رسد.

به گفته حبیب‌زاده نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان قم، امسال علاوه بر سه دانشگاه قم، دانشگاه مفید و دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون کنکور سراسری در ۶۴ حوزه امتحانی از جمله مدارس منتخب برگزار می‌شود.

وی همچنین به رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های اعلامی وزارت بهداشت در حوزه های امتحانی اشاره کرد و گفت: سلامت عوامل اجرایی آزمون و داوطلبان، ضدعفونی حوزه‌های آمتحانی قبل و بعد از برگزاری آزمون و استفاده از ماسک توسط تمام داوطلبان در حوزه های امتحانی و اطمینان از سالم بودن تهویه بررسی می‌شود و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آزمون وجود ندارد و داوطلبان می توانند با آرامش و اطمینان خاطر تنها به فکر موفقیت در آزمون باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.