کلاس‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از برگزاری کلاس‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی قم به طور رایگان خبر داد و گفت: در این دوره‌ها، آموزش‌های سازمانی به‌جز چند مورد محدود تخصصی ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای افزایش ایمنی خود و خانواده خود استفاده کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاس‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی قم برگزار می‌شود
شناسه : 37924 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با تأکید بر اهمیت آموزش در افزایش ایمنی در شهر، از برگزاری کلاس‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، ارائه آموزش‌های لازم برای افزایش ایمنی شهروندان است.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی را رایگان اعلام کرد و افزود: در این دوره‌ها، آموزش‌های سازمان آتش‌نشانی به‌جز چند مورد محدود تخصصی ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای افزایش ایمنی خود و خانواده خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های ایمنی را سرمایه‌گذاری برای شهرداری و شهر دانست و بیان کرد: آموزش در حوزه آتش‌نشانی در نگاه شهرداری نوعی سرمایه‌گذاری بوده و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با نگاه کلان به این موضوع نگاه می‌کند.

وی ادامه داد: هرچقدر شهروندان با مباحث ایمنی بیشتر آشنا شوند، خسارات مالی و جانی کمتری متوجه آن‌ها شده و به‌تبع آن نیز تعداد عملیات‌های نجات کمتر شده و هزینه‌های شهرداری برای تأمین بودجه این بخش سازمان کاهش پیدا می‌کند.

جعفری در پایان با درخواست از شهروندان برای حضور در دوره‌های آموزشی تصریح کرد: این آموزش‌ها برای تمام گروه‌های سنی و اقشار جامعه اعم از مدارس، ادارات و ارگان‌ها و صنوف برگزارشده و شهروندان می‌توانند در کلاس‌های اموزشی حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.