شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم شد

تیم بسکتبال شیمیدر قم، سرمربی تیم ملی را به عنوان نفر نخست کادر فنی خود برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم شد
شناسه : 37841 | انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در شرایطی که تیم ملی بسکتبال کشورمان درگیر اردوی آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی برای حضور موفق در پیکارهای المپیک ۲۰۲۱ توکیو است، امروز باشگاه شیمیدر قم نام مهران شاهین‌طبع را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ برتر بسکتبال ایران معرفی کرد.

مهران شاهین‌طبع در حال حاضر سرمربی تیم ملی بسکتبال اعزامی ایران به بازی‌های المپیک توکیو است و در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران نیز هدایت تیم شهرداری گرگان را بر عهده داشت و در پایان فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ با این تیم جام قهرمانی لیگ برتر را فتح کرد.

این مربی مطرح و پرافتخار بسکتبال ایران که در جام ملت‌های ۱۹۸۹، ۱۹۹۱، ۱۹۹۳ و ۱۹۹۵ بسکتبال آسیا، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ و ۱۹۹۴ عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان بوده و سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی صبا باتری، مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد و تیم ملی جوانان ایران را دارد.

شاهین‌طبع که از سال ۱۳۹۶ هدایت تیم ملی بسکتبال را عهده‌دار است و با این تیم در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ درخشید و سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد، جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های کاپ آسیا را نیز کسب کرده و در فصل منتهی به این جام معتبر قاره‌ای هدایت تیم شیمیدر قم را انجام خواهد داد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با هدایت مصطفی هاشمی بین ۱۶ تیم لیگ برتری به مقام سوم دست یافت، در حالی که قبل از آن محمدرضا اسلامی دو فصل متوالی هدایت این تیم را بر عهده داشت که مقام سومی فصل ۱۳۹۸ – ۱۳۹۷ مهمترین دستاورد حضور اسلامی روی نیمکت این تیم بود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.