حضور بزرگترین تولید کننده شیرآلات بهداشتی ایران در نمایشگاه دمشق

شرکت شیرآلات بهداشتی «راسان» که جزو بزرگترین تولید کننده شیرآلات بهداشتی ایران است، در نمایشگاه بین‌المللی بیلدکس ۲۰۲۱ دمشق سوریه حضور فعال دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور بزرگترین تولید کننده شیرآلات بهداشتی ایران در نمایشگاه دمشق
شناسه : 37834 | انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، شرکت شیرآلات بهداشتی «راسان» که جزو بزرگترین تولیدکننده شیرآلات بهداشتی ایران است در نمایشگاه بین‌المللی بیلدکس۲۰۲۱ دمشق سوریه حضور فعال دارد.

علی مرجانی مدیر فروش شرکت شیرآلات بهداشتی «راسان» در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه دمشق گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه ارائه محصولات ایرانی به دنیا و رقابت با کشورهای خارجی است.

وی افزود: ما به دنبال جذب بازارهای خارجی و تسخیر این بازارها با محصولات ایرانی هستیم و این نمایشگاه بستر خوبی برای این منظور است.

مدیر فروش شرکت شیرآلات بهداشتی «راسان» تصریح کرد: ما ۵۰ مدل شیر تولید می‌کنیم که در این نمایشگاه شیرآلات مدل‌های کلاسیک، اهرمی، لمسی و چشمی را به نمایش گذاشته که مورد استقبال طرف‌های سوری قرار گرفت.

مرجانی گفت: در کشورهای آسیانه میانه و خلیج فارس بیش از ۲۰ سال است که صادرات صورت می‌گیرد و در کشورهایی از جمله عراق بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد شیرآلات توسط شرکت «راسان» تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرکت «راسان» ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است گفت: این شرکت یکی از نخستین برندهای تولید کننده در کشور است و ظرفیت تولید ۵۰ تا ۶۰ درصد بازار را دارد و هر روز نیز به فکر توسعه محصولات ایرانی هستیم.

مدیر فروش شرکت شیرآلات بهداشتی «راسان» گفت: یکی از مشکلات ما تفاوت قیمت ارز نیمایی و آزاد است و این امر مانعی برای صادرات است که امیدواریم مشکل برطرف شود.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سهیل عبداللطیف وزیر اسکان کشور سوریه از غرفه شیرآلات شرکت «راسان» بازدید و از خدمات آنها قدردانی کرد.

وی در این بازدید که سفیر جمهوری اسلامی در کشور سوریه نیز حضور داشت، گفت: شرکت‌های بسیار خوبی از جمهوری اسلامی در این نمایشگاه حضور دارند و ما نیازمند محصولات با کیفیت ایرانی در ساخت کشور سوریه هستیم.

وی افزود: شرکت «راسان» یکی از شرکت‌های خوب و معتبر ایرانی است که محصولات بسیاری تولید می کند و توانسته جایگاه مناسبی نیز در کشور سوریه داشته باشد.

حضور شرکت راسان در نمایشگاه دمشق

حضور شرکت راسان در نمایشگاه دمشق

حضور شرکت راسان در نمایشگاه دمشق

حضور شرکت راسان در نمایشگاه دمشق

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.